Данилюк підпише лист-відмову з ЄІБ щодо будівництва метро у Дніпрі

Данилюк підпише лист-відмову з ЄІБ щодо будівництва метро у Дніпрі

Укрінформ
Президент України Петро Порошенко уповноважив міністра фінансів Олександра Данилюка підписати зміни до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком і Лист-відмову щодо проекту завершення будівництва метрополітену у місті Дніпро.

Це визначено Указом Президента №281/2016-рп від 1 грудня 2016 року.

"Уповноважити міністра фінансів України Данилюка Олександра Олександровича на підписання Листа про внесення змін до Фінансової угоди (Проект "Завершення будівництва метрополітену у м.Дніпропетровську") між Україною та Європейським інвестиційним банком і Листа-відмови (Проект "Завершення будівництва метрополітену у м.Дніпропетровську")", - йдеться в Указі Глави держави.

Нагадаємо, у 2012 і 2013 роках Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) і Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) погодилися надати для завершення будівництва метрополітену у Дніпропетровську кредит в 304 млн євро (при загальній вартості проекту в 367 млн) під найнижчу процентну ставку до 1,5%.

У вересні 2014 року Верховна Рада України ухвалила президентський закон про ратифікацію фінансової угоди (проект "Завершення будівництва метрополітену у Дніпропетровську") між Україною та Європейським інвестиційним банком (№ 0095).

Угода передбачала загальну вартість проекту, за оцінкою ЄІБ, на час його оцінки - 305 млн євро. Зовнішнє фінансування проекту мало надходити з наступних джерел: кредит банку - 152 млн євро, кредит ЄБРР - 152 млн євро.

Проект також передбачав розширення існуючої лінії метрополітену в Дніпропетровську (завершення фази 1). Подовження лінії метрополітену мало включати у себе 4,017 км двоколійного підземного тунелю, що з’єднає головний залізничний вокзал (станція «Вокзальна») з центром міста вздовж проспекту Карла Маркса.

Проект передбачав будівництво 3 нових станцій («Театральна», «Центральна» і «Музейна»). Проект мав складатися з будівництва двох паралельних тунелів. А також включав в себе розширення існуючої системи сигналізації (автоматична система керування), удосконалення системи радіозв'язку, а також модернізацію системи безперебійного живлення.

Проте, по факту добудова метрополітену була повністю зупинена, оскільки не були завершені процедури передачі його з державної власності в комунальну власність міста, що є вимогою ЄБРР, а облдержадміністрація не передала проектну документацію в Кабмін.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-