Українці стали активніше відвідувати розважальні центри - експерт
Про це під час конференції розповів керівник департаменту стратегічного консалтингу компанії UTG Віктор Оборський, повідомляє кореспондент Укрінформу.
«Сумарний грошовий оборот торговельно-розважальних центрів України за підсумками І кварталу 2016 року збільшився на 3%», - сказав Оборський.
Директор компанії UTG Євгенія Локтіонова наголосила «що у березні цього року обіг коштів українських ТРЦ збільшився навіть на 30%, що дає підстави стверджувати не просто про вирівнювання попиту, а навіть про його ріст, незважаючи на те, що показник фіксується у гривнях».
За її словами, ринок відповідно реагує на такі тенденції – зокрема, за підсумками І кварталу, загальний обсяг торговельних площ збільшився на 2,5% або до 1,2 млн кв м. У другому півріччі цього року заплановано відкрити ТРЦ ЦУМ та Lavina Mall загальною площею 138,5 тис. кв. м, на торгові площі яких передбачається залучити і європейські торговельні мережі.
«Навіть під час кризи люди не перестають купувати, не перестають розважатись, не перестають їздити за кордон за європейськими брендами. Просто попит переміщується в економ-сегмент», - коментує Локтіонова.