Українка розповіла про навчання в престижних закордонних вузах

Українка розповіла про навчання в престижних закордонних вузах

1256
Ukrinform
Українська студентка Марія Терентьєва поділилася своїм досвідом навчання у Кембриджському та Гарвардському вузах.

Дівчина закінчила магістратуру в Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Пізніше - ще одну магістратуру в Кембриджському університеті у Великій Британії. Зараз українка здобуває докторський ступінь філософії у Кембриджі. Влітку отримала стипендію на два курси навчання в американському Гарварді, повідомляє Gazeta.ua.

"Навчання за кордоном - дуже потужний стимул для інтелектуального і персонального розвитку. Мозок не так сприймає інформацію іноземною мовою як рідною. Одночасно працюють усі центри мозку, які відповідають за пам'ять, володіння іноземною та аналіз самої суті інформації. Це як тренажерний зал для мозку. Скільки і яких людина отримає знань залежить від неї. Вуз - це лише ресурс. Це - місце, де можна знайти те, що шукаєш", - розповідає дівчина.

Також вона відзначає різні підходи до навчання в британському та українському університетах, зокрема, в останньому - навчання націлене на велику кількість роботи.

"Студенти роблять багато невмотивованої роботи. Якщо виконувати усі завдання, не вистачає часу ані на стажування, ані на особисте життя, ані на здоров'я. Коли починаєш навчатися у півсили - викладачі теж перевіряють у півсили. Так падає рівень освіти. Для мене головна проблема української освіти - відсутність обов'язкового зворотнього зв'язку. Студентам рідко віддають їхні тексти, наукові статті чи екзамени з коментарями викладача. Вони просто ставлять оцінки. Тут викладачі обов'язково пишуть коментарі на полях і відгуки в кінці наших екзаменаційних робіт. Для мене це надзвичайно цінно, бо в Інституті цього не вистачало", - ділиться досвідом українська студентка.

Водночас дівчина зауважила, що у Британії зовсім інший підхід до освіти. Він спрямований не на отримання специфічного знання, а на розвиток критичного мислення та аргументації.

"Студенти вільні у своїх дослідницьких інтересах. Знаю хлопця, який писав курсове дослідження про єдинорогів у британському театрі. Це абсолютно валідна тема. Утім, найголовніше сформулювати, чому знання єдинорогів відкриває нові грані розуміння певної концепції, і переконати читача у своєму аргументі. Я люблю цю свободу", - додала вона.

На її думку, освіта в Америці практична, в Британії вона більш фундаментальна, класична, теоретична, а в Україні система освіти - дуже вимоглива до студентів.

"Українська освіта дала мені гарну базу для Кембриджа і Гарварда. Я думаю, нам усім варто було б цінувати її більше. Нічого не може дати освіта за кордоном людині, котрій нічого не дала освіта в Україні", - переконана дівчина.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-