Тиждень безпеки дорожнього руху 2022 року

Тиждень безпеки дорожнього руху 2022 року

Укрінформ
24 травня, 11:00   -  круглий стіл на тему: «Безпека на транспорті в умовах воєнного стану».

Організатори: «Київська міжрегіональна філія» ДП «Український науково-дослідний інститут медицини транспорту» МОЗ України.

Учасники:  Володимир Крейденко – заступник голови Комітету ВРУ з питань транспорту та інфраструктури; Сергій Вітвіцький – ректор Донецького державного університету внутрішніх справ України (Zoom); Сергій Александров – заступник начальника Управління з безпеки на транспорті, начальник відділу безпеки руху та перевезень Міністерства інфраструктури України; Юрій Смольянінов – заступник начальника Головного сервісного центру МВС України;  Олександр Соскін – начальник управління превентивної діяльності Моторного (транспортного) страхового бюро України; Віктор Черній – директор КП «Центр організації дорожнього руху» у м. Київ; Віталій Крилюк – в.о. директора ДЗ «Український науково-практичний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» МОЗ України; Роман Деркач – заступник головного лікаря ДУ «Інститут травматології та ортопедії НАМН України»; Віра Рогова – заступник міністра освіти і науки України (Zoom); Віктор Романов – директор з розвитку ТОВ «КВІНТО ПЛЮС», представник компанії Mobileye в Україні;  Сергій Кокот – директор Навчально-консультаційного центру АсМАП України; Наталія Лісневська – міжнародний експерт з питань медицини транспорту, адвокат (Zoom); Олексій Білошицький - перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції України; Євген Зборовський - голова Державної служби України з безпеки на транспорті; Юрій Чорний – координатор Тижня безпеки дорожнього руху, директор відокремленого підрозділу «Київська міжрегіональна філія» ДП «Український науково-дослідний інститут медицини транспорту» МОЗ України, модератор.

Захід присвячений Тижню безпеки дорожнього руху в Україні. 

Питання для обговорення:

Законодавчі зміни у сфері безпеки дорожнього рух.

Стан аварійності в умовах воєнного стану. 

Актуальні питання в сфері безпеки перевезень пасажирів і вантажів.

Зміни у підготовці та підвищення кваліфікації водіїв.

 Медичні аспекти надання допомоги постраждалим в ДТП.

Особливості страхування під час  воєнного стану та інші.

Формат заходу – офлайн (Зала 2).

Журналісти зможуть поставити питання офлайн (Зала 2).

Прохання до журналістів прибувати за півгодини до заходу.  

Акредитація представників ЗМІ: pressroomu@gmail.com 

Акредитація триватиме до 10:30 24 травня, для підтвердження необхідно вказати ім’я, прізвище, назву видання.

Захід транслюватиметься на YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/c/UkrinformTV 

Адреса Укрінформу: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 8/16

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.

Підсумкові матеріали:

За чотири місяці на дорогах України сталося понад 4 тис. ДТП - патрульна поліція

За чотири місяці 2022 року на дорогах України зареєстровано 4028 ДТП, що майже на 40% менше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Про це під час пресконференції в Укрінформі на тему: "Безпека на транспорті в умовах воєнного стану" сказав перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький.

"За чотири місяці цього року у нас зареєстровано 4028 ДТП з загиблими або травмованими. Це є на 38,8% менше ніж за аналогічний період минулого року. В цих ДТП загинула 661 особа, що на 16% менше ніж за аналогічний період минулого року", - сказав Білошицький.

Він зауважив, що на перший погляд вищезгадана статистика демонструє позитивну динаміку щодо скорочень ДТП, однак тут не слід забувати і відкидати той факт, що з початком воєного стану кількість автівок на дорогах України значно скоротилась.

"Якщо брати відсотково, то статистика є позитивною динамікою, але цю статистику не можна сприймати, як абсолютні цифри. Ми розуміємо, що з початком війни у нас були зміни у статистиці ДТП та в транспортному потоці. Тому зрозуміло, що є зменшення потоку транспортних засобів, і є ті нюанси, які і вплинули на цю статистику", - зазначив Білошицький.

При цьому він підкреслив, що головною причиною ДТП лишається перевищення безпечної швидкості руху. З ціє причини виникає близько 46% усіх ДТП. Далі йдуть: порушення правил маневрування (19%), порушення правил пішохідних переходів і перехресть (по 8%), недотримання безпечної дистанції та керування у вигляді сп'яніння.

Білошицький також нагадав, що не дивлячись на те, що в країні триває війна - правила дорожнього руху лишаються незмінні, і їх потрібно дотримуватись.

Як повідомляв Укрінформ, в Україні у середньому кожні три хвилини стається одне ДТП і кожні 15 хвилин травмується одна особа.

В Україні посилять відповідальність водіїв за порушення ПДР в умовах воєнного стану - депутат

У Верховній Раді зареєстровано низку законопроєктів, якими передбачається посилити відповідальність водіїв за порушення правил дорожнього руху в умовах воєнного стану.

Про це розповів заступник голови Комітету ВРУ з питань транспорту та інфраструктури Володимир Крейденко під час круглого столу в Укрінформі на тему: «Безпека на транспорті в умовах воєнного стану».

Так, законопроєктом №7354 передбачено новий порядок відповідальності за порушення порядку підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспорту, порушення порядку державної акредитації шкіл, атестації спеціалістів і порядку оформлення або видачі посвідчення водія.

«Ми бачимо слабку підготовку водіїв до керування транспортними засобами в автошколах. Під час проведення контролю все частіше трапляються випадки порушення посадовими особами автошкіл порядку підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв. Не рідкі випадки, коли особи взагалі не відвідують навчання, а лише формально зараховані до автошколи, сплачують немалі кошти і отримують посвідчення. Це впливає на рівень безпеки на дорогах», - сказав Крейденко.

За його словами, у разі ухвалення цього законопроєкту суб’єктами відповідальності виступатимуть особи закладів, що проводять підготовку і перепідготовку та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів і посадові особи територіальних сервісних центрів при МВС. Адміністративна відповідальність наступатиме лише за умови, що допущені порушення не містять в собі складу кримінального правопорушення.

Також у Верховній Раді вважають, що систематичні порушення правил дорожнього руху окремими його учасниками свідчать про неефективний механізм покарання за такі правопорушення. Відтак збільшити розміри штрафів за систематичні порушення ПДР покликаний законопроєкт №7026-1.

«За систематичні порушення ПДР розмір штрафу збільшується. Від трьох до п'яти правопорушень – вдвічі, від п'яти до десяти – вп’ятеро, понад 10 разів – позбавлення права керування транспортним засобом на строк до двох років. Під систематичним правопорушенням розуміється вчинення трьоох і більше таких протиправних дій протягом року», - розповів парламентарій.

Крім того, за словами Крейденка, законопроєкт №6502 удосконалює облік штрафних балів у сфері дотримання безпеки дорожнього руху.

«Пропонується запровадити систему нарахування штрафних балів за порушення ПДР, зафіксованих не в автоматичному режимі, що тягне за собою тимчасове зупинення дії посвідчення водія до моменту повторного проходження ним повторного курсу навчання за відповідними програмами та успішного складання теоретичного та практичного іспиту на знання ПДР», - сказав депутат.

Учасники круглого столу обговорювали, зокрема, законодавчі зміни у сфері безпеки дорожнього руху в умовах воєнного стану.

Як повідомлялося, з 24 лютого триває російське повномасштабне вторгнення до України. В країні запроваджено військовий стан і загальну мобілізацію.

В Україні за тиждень на дорогах зафіксовано понад 1700 перенавантажень - Укртрансбезпека

В Україні запрацювала система контролю за перенавантаженням на дорогах, яка вже зафіксувала понад 1700 порушень вагового режиму комерційними перевізниками.

Про це сказав голова Державної служби України з безпеки на транспорті Євген Зборовський під час круглого столу в Укрінформі на тему: «Безпека на транспорті в умовах воєнного стану».

«З кожним днем стає все тепліше і асфальт перенагрівається. У нас почали діяти вагові параметри, які відповідають нормам Європейського Союзу. Запрацювала відповідна система контролю по всій країні. Впродовж тижня ми інформували усіх учасників ринку і в тестовому режимі працювала ця система. Вона показала, що є порушення. За тиждень було зафіксовано понад 1700 перенавантажень. Звичайно, це дуже погано впливає на дорогу», - сказав Зборовський.

Він застеріг комерційних перевізників від порушень вагового режиму на дорогах і пообіцяв порушників «карати за всією суворістю законів».

«Транспортні артерії країни повинні бути в нормальному стані й служити на благо держави, а не на благо тих бізнесменів, які під час воєнного стану вирішили, що це їхній зоряний час, і вони можуть возити по 60-70 тонн перевантаження. З такими горе-підприємцями ми матимемо дуже жорсткі взаємини і каратимемо за всією суворістю законів», - наголосив голова Укртрансбезпеки.

Він повідомив, що за понаднормове навантаження на дороги підприємці вже почали отримувати штрафи в розмірі 51 тис грн.

Під час круглого столу обговорювалися, зокрема, актуальні питання в сфері безпеки перевезень пасажирів і вантажів в умовах воєнного стану.

Як повідомлялося, 22 травня завершився період тестового режиму роботи WIM-комплексів. Із 23 травня на порушників габаритно-вагових норм буде накладатися штраф згідно з чинним законодавством.

Відео:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-