Польського омбудсмена стурбував банк, який вирішив рахувати усмішки

Польського омбудсмена стурбував банк, який вирішив рахувати усмішки

Укрінформ
Найбільший банк Польщі PKO BP у декількох відділеннях запровадив пілотний проєкт Quantum CX, який полягає у вивченні впливу усмішок працівників на якість обслуговування клієнтів.

Для цього у приміщеннях вмонтовано спеціальне обладнання, яке рахує кількість усмішок працівників банку під час обслуговування клієнтів, інформує Gazeta.pl.

Як підкреслили у фінансовій установі, участь у проєкті є добровільною і за відсутність усмішок працівників не карають. Тим більше, кожен з них може будь-якої миті відмовитися від цього експерименту.

Утім, іншу думку з цього приводу має речник громадянських прав Польщі Адам Боднар. На переконання омбудсмена, цей проєкт порушує право працівника на приватність, а також зачіпає гідність людини.

Читайте також: У Вінниці відбудеться четвертий фестиваль усмішок

Боднар попросив Головну інспекцію праці Польщі з'ясувати, чи не суперечить такий моніторинг законодавству країни та Європейській конвенції з прав людини.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-