Широчезні рукави та підзабуті “плісировки” – це зараз у моді

Широчезні рукави та підзабуті “плісировки” – це зараз у моді

Фоторепортаж
Укрінформ
Укрінформ поглянув спочатку на світові модні подіуми, а потім пройшовся столичними магазинами – відмінностей не знайшов

Нарешті настало справжнє весняне тепло, а з ним – і час українцям вигулювати свої весняні, а незабаром і літні наряди. Модна індустрія працює так, що про майбутні тренди певного сезону споживачі дізнаються лише напередодні. Провідні дизайнери ще взимку задають тон майбутній весняно-літній моді, і навпаки, влітку вже фантазують одяг до наступної зими. Цьогорічний літній сезон обіцяє бути особливо яскравим. В ньому, як це зазвичай буває, будуть реанімовані й кілька трендів минулих років. Укрінформ вирішив нагадати акценти останніх модних показів та подивитися, які з них знайшли відображення в українському мас-маркеті. Звісно, ми придивилися й до цінників.

1. Об’ємні рукави

GUCCI
GUCCI

Можна сказати, що це один із головних трендів цього сезону. У своїх колекціях таким рукавам, які також називають повітряними, приділили увагу ледь не всі провідні кутюр’є – Dolce & Gabbana, Chloe, GUCCI, MARC JACOBS, Valentino...

Мода. Магазин. Об'ємні рукави

Блузи з об’ємними рукавами із шовку чи бавовни пропонують вдягати не лише на вечірки чи скажімо до театру, а й кожного дня, наприклад, із джинсами. Прогулявшись Хрещатиком, подібні блузи можна знайти, зокрема, у магазинах “ВСІ.СВОЇ” та Zara. Чорна та біла блузи бренду Seven Eleven у “ВСІ.СВОЇ” коштують 2349 гривень та 1979 гривень відповідно, а блуза Zara з квітковим принтом – 1499 гривень.

2. Плісирування

Calvin Klein
Calvin Klein

Сукні і спідниці з плісируванням залишаються хітом ще з попереднього року. Valentino, Givenchy, Calvin Klein, Gabriela Hearst створили романтичні образи як з традиційною для плісе довжиною міді, так і по-новому обіграли його у коротких сукнях та навіть комбінезонах.

Мода. Магазин. Плісирування

У київських магазинах сегменту мас-маркет щоправда представлені спідниці з плісе здебільшого довжини міді. Їх можна знайти, наприклад, у магазинах українського дизайнера Андре Тана за ціною у 2999 гривень та Zara за 1299 гривень.

3. Сміливі принти

Valentino
Valentino

Поєднання абсолютно різних принтів – ще одна візитівка нинішнього сезону. Versace, Dolce & Gabbana, Louis Vuitton й інші відкидають стереотипи та міксують принти, як заманеться. Тож тепер поєднання гороху з клітинкою чи ж тваринного візерунку з квітковим не викличе втрати свідомості у модних критиків. Магазини київських ТРЦ теж мають у своїх колекціях такий одяг, хоча можливо, він не настільки сміливий, як на подіумах, адже дещо консервативних українських покупців можна й налякати.

Мода. Магазин. Принти

Приміром, у United Colors of Benetton представлена сукня з полосато-квітковим принтом за 5299 гривень, а в NAF NAF сукня із рослинно-міським принтом за 4049 гривень.

4. Кислотні кольори

Balmain
Balmain

Дизайнери Balenciaga, Balmain, Kenzo надихнулися 80-ми та звернулися до кислотних кольорів ще у минулому осінньо-зимовому сезоні, проте цей тренд залишається актуальним і зараз. Але тут на відміну від принтів навпаки треба бути обережними і не поєднувати більше двох відтінків.

Такі яскраві колекції можна знайти переважно у молодіжних магазинах Bershka чи Pull and Bear. Там футболки кислотного зеленого кольору коштують 649 гривень та 299 гривень відповідно.

5. В’язані речі та мереживо

Alexander McQueen
Alexander McQueen

Якщо у вас десь на полиці шафи завалялися в’язані речі, то зараз саме час їх звідти дістати. Дизайнери Alexander McQueen, Chloe, Dior, Valentino ну дуже багато уваги приділили в’язаним речам у літніх колекціях! На піку – одяг, що нагадує риболовну сітку або ж вінтажні скатертини чи килимки. У нас таких речей найбільше представлено у Zara. Там в’язаний топ бежевого кольору коштує 999 гривень, а яскраво-червона блуза – 899 гривень.

Мода. Магазин. В'язаний одяг

Поруч із в’язаними речами крокує і мереживо, яке Erdem та Alexander Wang вирішили використати у поєднанні зі спортивним стилем. У нас поки що вдалося знайти лише класику – приміром, молочну мереживну сукню Zara, яку можна придбати за 1299 гривень.

Загалом помітно, що українська столиця аж ніяк не відстає від модних трендів. Щоправда, з цінами на брендовий одяг українцям якось не дуже щастить – цінова політика багатьох ритейлерів одягу, як бачимо, кусається. Цікаво, що минулого року окремі депутати перейнялися цією проблемою та запропонували зняти ввізні мита на готовий одяг та деякі види текстилю з метою здешевлення цих товарів у роздрібній торгівлі. Та певно ідея не вразила законодавців, оскільки законопроект про внесення відповідних змін до Митного Кодексу так і лежить “на розгляді” в профільному Комітеті ВР. Тож в українських модниць одна надія – на сезонні розпродажі...

Юлія Горбань, Київ

Фото автора та Vogue

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-