Українські полярники розповіли про труднощі 23-ї експедиції

Українські полярники розповіли про труднощі 23-ї експедиції

Укрінформ
На зустрічі учасників 23-ї української антарктичної експедиції полярники розповіли про свою діяльність на станції "Академік Вернадський".

Зустріч відбулася в Міністерстві освіти і науки, повідомляє кореспондент Укрінформу.

“Було різне у нас під час зимівлі, були сюрпризи у нас і погодні, я б сказав, у нас була не дуже яскрава зимівля в цьому плані. Бували місяці, коли у нас за весь місяць один або два сонячних дня, постійно було похмуро, було дуже багато снігу, але зимівля є зимівля”, - сказав начальник 23-ї української антарктичної експедиції Віктор Ситов.

Також він зазначив, що виникали складнощі на побутовому рівні, доводилося їсти у дві зміни, чергувати, а також економити прісну воду. Але, за його словами, в цьому році нарешті на станції з'явився інтернет, а також було запущено супутникове телебачення.

Читайте також: На станції “Академік Вернадський” вперше розпочали модернізацію

Під час зустрічі полярників, міністр освіти і науки Лілія Гриневич розповіла, що кожного року у стінах МОН є дві серйозні події, які супроводжуються думками про далеку Антарктику, це коли відправляють полярників на вахту, і коли їх зустрічають з експедиції.

“Я абсолютно переконана, що це є особливим життєвим вибором, і він супроводжується певним подвигом, бо це дуже нелегка справа, це дуже суворі умови, і треба дуже її любити, і бути відданим цій справі, щоб проходити всі ці випробування”, - сказала вона.

Гриневич зазначила, що цьогорічний сезон був нестандартним, бо вперше за 17 років вдалося відправити на станцію "Академік Вернадський" аж 26 людей. Також, за її словами, особливістю цього року було модернізація станції, і дуже важливо продовжити ці роботи в наступному році.

“До речі, 2020 рік є символічним, бо це рік 200-ліття відкриття Антарктиди, і наша мета, щоб станція Вернадський відповідала таким стандартам, і була оновлена, щоб могла приймати і конкурувати з іншими станціями ”, - сказала вона.

Очільниця МОН додала, що дуже часто діти і молодь сприймають дослідження в Антарктиді як приклад такої собі посвяти науці і природі. За її словами, школярі допомагають полярникам рахувати пінгвінів в межах міжнародної програми, і так вони відчувають величезну причетність до досліджень які вони здійснюють.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-