PewDiePie програв: T‐Series тепер найпопулярніший канал на YouTube
Укрінформ
Індійська компанія T-Series, що випускає музику і фільми, обійшла шведського блогера Фелікса Чельберга (він же PewDiePie) за кількістю підписників на YouTube.
Про це повідомляє Meduza.
Лічильник показує, що наразі розрив між двома каналами становить понад 30 тисяч підписників.
Відзначається, що з серпня 2018 року Чельберг і його фанати вели боротьбу з T-Series. У жовтні PewDiePie записав дісс на конкурентів під назвою «bitch lasagna», що став гімном війни з T-Series. Шанувальники Чельберга зламували принтери і роздруковували заклики підписуватись на канал шведа, а також купували рекламу на Таймс-сквер.
За час війни YouTube-канали Чельберга та індійської компанії виросли приблизно на 30 мільйонів підписників.