Через популярність

Через популярність "Пташиного короба" YouTube заборонив небезпечні розіграші

Укрінформ
Відеохостинг YouTube ввів заборону на розміщення відеозаписів з небезпечними для життя і здоров'я або травмуючими психіку розіграшами, челенджами, трюками та іграми.

Про це повідомляє ВВС.

"Наші правила забороняють контент, який би підтримував небезпечну поведінку, що може завдати серйозної шкоди здоров'ю", - підкреслили в компанії.

Як зазначається, рішення було ухвалено в зв'язку зі зростаючою популярністю різних ігор і флешмобів, учасники яких мають виконувати небезпечні завдання. Ці дії вже призвели до смерті кількох людей, багато хто отримав каліцтва.

Зокрема, особливу увагу YouTube звертає на завдання у Tide Pod Сhallenge і Fire Challenge. У першому випадку користувачі прокушували капсули з рідиною для прання білизни, у другому - намагалися ненадовго підпалити себе.

Серед іншого, відтепер заборонені пранки, мета яких - переконати жертву розіграшу в тому, що вона знаходиться в небезпеці, хоча насправді це не так.

YouTube дала користувачам два місяці, щоб змінити контент відповідно до нових правил.

Читайте також: ТОП влогерів від Forbes очолив 7-річний хлопчик, який заробив $22 мільйони

Відеохостинг також заявляє, що не дозволить публікувати розіграші, що можуть призвести до емоційного розладу дітей і викликати психологічну травму. Зокрема, наводиться приклад розіграшу, в якому дитину переконують, що її батьки померли.

Як відомо, на початку січня 2019 року поліція американського штату Юта закликала жителів не водити автомобіль із зав'язаними очима, після того як в інтернеті поширилася гра, заснована на популярному фільмі жахів "Пташиний короб".

А в понеділок поліція Уельса почала розслідування з приводу відеозапису на YouTube, на якому британський пранкер йде по залізничному полотну із зав'язаними очима, не звертаючи уваги на стукіт коліс поїзда, що наближається.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-