Arthouse Traffic випустила ролик з нагоди 15-річчя
Про це повідомляється на сторінці компанії у Facebook.
"За ці роки ми розширили наш репертуар від дивного до незмінно хорошого, показали безліч переможців Берлінале, Канн і Венеції, спродюсували і випустили на екрани визначні українські фільми. З кожним роком стають дорослішими та серйознішими наші улюблені проекти – Київський тиждень критики та Чілдрен Кінофест. Все це не вийшло би без розумних та вимогливих кіноглядачів, і ми вдячні за всі теплі слова та відгуки, які супроводжують нашу роботу", - зазначають в Arthouse Traffic, закликаючи вітати їх походами в кіно.
Ролик, зокрема, можна переглянути на сторінці компанії у Facebook.
"15 років Arthouse Traffic – це фільми, які ми не здатні перелічити, фільми, які змушували нас сміятися, плакати, обійматися, хапатися за голову та питати: що це було? Це наша безмежна любов до кіно. Згадати все у спеціальному ролику до річниці! У тому числі наш прадавній відеологотип", - ідеться в повідомленні.