В Європі погодили нові правила маркування та виробництва спиртного

В Європі погодили нові правила маркування та виробництва спиртного

Укрінформ
Рада ЄС, Європарламент та Єврокомісія погодили нові правила виробництва та маркування напоїв із вмістом спирту.

Повідомлення про це розміщено у середу, 28 листопада, на сайті Єврокомісії.

Правила, які містяться в оновленій Директиві ЄС щодо спиртних напоїв, зокрема, передбачають посилення контролю за якістю напоїв, їх автентичністю, а також за дотриманням так званих "географічних індикаторів" з визначення місця походження продукту.

"Досягнута угода означає, що чітке позначення спиртних напоїв буде гарантоване в усьому ЄС, і виробництво похідних сумішей буде також гармонізовано на рівні усього Євросоюзу. Створення реєстру контрольних органів в країнах-членах має гарантувати, що споживачі отримуватимуть справжній продукт. Види спиртних напоїв, які підпадають під визначення "географічної індикації", такі як Cognac, Irish Cream, Genever або Ouzo, також будуть краще захищені від виробництва товарів зі схожим найменуванням, як і від неправомірного використання їх інгредієнтів", - йдеться у повідомленні.

Читайте також: З 2026 року Україна вже не вироблятиме "шампанське" та "коньяк"

У роз’ясненні до нової Директиви йдеться про те, що захист "географічних індикаторів" товарів із вмістом спирту буде розповсюджуватися не лише на продукцію, вироблену в країнах ЄС, але й на товари, які перевозяться транзитом територіями країн-членів.

На практиці це означає, що виробники, наприклад, українських "коньяків" та інших подібних напоїв з визначеною "географічною індикацією", не зможуть реалізовувати свою продукцію в ЄС або навіть перевозити її через митну територію, якщо назва цих продукті не буде гармонізована з європейськими правилами.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-