Кіносерпень: Екотероризм, шпигунство і бейсбол

Кіносерпень: Екотероризм, шпигунство і бейсбол

Укрінформ
Кіношний, а також фестивальний розклад останнього місяця літа

Серпень, який зазвичай занурюється у літню дрімоту, цього разу прикрашений кількома фестивальними хітами, новими прем'єрами вітчизняних стрічок і інтерпретаціями класичних шедеврів.

З 2 СЕРПНЯ

Шпигунська гра / The Catcher Was a Spy

Фільм австралійського режисера Бена Луїна, поставлений за документальною книжкою Ніколаса Давидова, розповідає реальну історію Мо Берга (Пол Радд), одного з найсвоєрідніших гравців в історії бейсболу. Як серед товаришів по команді, так і серед уболівальників він був у набагато більше відомий неабиякою ерудицією, яка дозволяла йому вигравати національні радіовікторини, ніж досягненнями на полі. Більшу частину своєї спортивної кар'єри він пробув на лаві запасних, однак був набагато успішніший в іншій професії, обов'язки за якою виконував далеко від сторонніх очей. В якості агента Управління стратегічних служб він бився на невидимому фронті Другої світової, відстежуючи розробку ядерної зброї німецькими фізиками і відправляючи оперативні звіти із загонів партизан Йосипа Броз Тіто.

У центрі сюжету виявляється доручене Бергу стеження за видатним німецьким науковцем, лауреатом Нобелівської премії з фізики Вернером Гейзенбергом.

З 16 СЕРПНЯ

Жінка на війні / Kona fer í stríð

Один з найбільш значущих у вітчизняному кінопроцесі зразків копродукції, поставлений ісландським режисером Бенедиктом Ерлінгссоном, оповідає про жінку, яка, в розпал підривної діяльності проти хижацької корпорації, отримує відповідь на давній запит про дозвіл удочеріння дівчинки з сирітського притулку в Україні. Детальніше про стрічку ми писали в щоденниках Одеського кінофестивалю, де «Жінка на війні» стала фільмом-відкриттям.

Ті, що вижили / Hostile

Дебютна картина француза Матьє Турі, який працював у режисерських командах різних масштабних постановок (серед них варто виділити «Безславних виродків» Квентіна Тарантіно), отримала дуже позитивні відгуки критиків і ряд нагород на фестивалях незалежного кінематографа, незважаючи на сюжет, який на перший погляд не вирізняється оригінальністю. Головна героїня – одна з небагатьох представників людства, які зуміли вижити після кінця цивілізації, що стався внаслідок спустошливої епідемії. Серед її різноманітних турбот на зразок пошуку прожитку і необхідності ховатися від здичавілих ближніх головним є захист від таємничих чудовиськ, які нишпорять у ночі у пошуках людського м'яса.

Своєрідність стрічці надає химерне сплетіння апокаліптичної теми, жахів і пронизливої мелодраматичної лінії, за яку відповідають флешбеки: готуючись відбити можливий напад, героїня згадує про щасливі дні, які вона проводила разом зі своїм коханим, до катастрофи.

З 30 СЕРПНЯ

Бобот

Вітчизняні кінематографісти знову звертаються до жанру сімейного кіно, і є ймовірність, що цього разу вийде набагато краще, ніж зазвичай. В якості постановника виступив Максим Ксьонда, людина, безсумнівно, обдарована, проте поки не дуже відома за межами професійних кіл. Його короткометражка «Дорога» не тільки отримала нагороди на «Молодості» та Одеському МКФ, але і здобула приз глядацьких симпатій в Гамбурзі, а серед вітчизняних синефілів справжній фурор справив трейлер до фільму «Танк» – поки так і не знятий.

У «Боботі», повнометражному дебюті Ксьонди, розповідається про 12-річного фантазера, який набридає навколишнім історіями про чарівні пригоди. Одного разу, як це зазвичай і трапляється, він насправді звертає на себе увагу таємничих потойбічних сил і потрапляє в халепу, якої сам не міг уявити.

Кінематографісти, які встигли познайомитися з картиною, хвалять її за дотепний сценарій і новий для нашого кіно рівень комп'ютерних спецефектів.

Не хвилюйся, далеко він не піде / Don't Worry, He Won't Get Far on Foot

Ґас Ван Сент, який вже неодноразово виявляв смак до біографічного жанру, поставив байопік про Джона Каллагана – одного з найвідоміших американських карикатуристів другої половини минулого століття. Стрічка, заснована на однойменній автобіографії художника, розповідає про творчий шлях, початок якому поклала драматична пригода – автомобільна аварія, що прикувала Каллагана до інвалідного крісла. Намагаючись віднайти радість існування, а також подолати алкогольну залежність, герой відкриває в собі талант художника, який, в поєднанні з проникливістю і іронічним поглядом на світ дозволяє йому досягти висот у своєму мистецтві.

Головну роль у картині, що брала участь у конкурсі Берлінського МКФ, виконав Хоакін Фенікс, заслуживши на особливі похвали критики, яка і загалом поставилася до твору досить доброзичливо.

ФЕСТИВАЛІ МІСЯЦЯ

Фестиваль «Британський театр кіно» у кінотеатрі «Київ» продовжиться 7-го серпня балетом «Метью Борн: Попелюшка». Винесене у назву ім'я прославленого англійського хореографа вказує на значні зміни, яких зазнав у цій постановці класичний балет Сергія Прокоф'єва – дію перенесено з казкового середньовіччя в Лондон часів Другої світової, а обранцем Попелюшки виявляється пілот Королівських ВПС.

14-го серпня буде представлена постановка одного з найбільш популярних творів Вільяма Шекспіра «Сон в літню ніч», здійснена Шекспірівським театром «Глобус». У цьому дивовижному творі, в якому нерозривно сплітаються висока поезія, чарівна казка та блюзнірська буфонада, за фантасмагорією і фарсом приховані ключові конфлікти епохи Відродження, зіткнення особистого почуття і традиції, прагнення індивідуальності вийти за рамки застарілих феодальних норм.

21-го серпня відбудеться новий показ найпопулярнішої вистави фестивалю, «Гамлета» в постановці компанії Соні Фрідман, в якій роль Принца Данського виконав Бенедикт Камбербетч.

Ще один шедевр Шекспіра, «Юлій Цезар», буде представлений в постановці Театру Мосту 28-го серпня. Автори цієї версії вирішили показати актуальність твору, надавши заголовному герою відверту схожість з сучасним політиком-популістом а-ля Трамп.

Цикл KyivMusicFilm продовжиться 8-го серпня у кінотеатрі «Київ» документальним фільмом Хесуса Гаркеса Ламберта «Караваджо: Форма темряви». Розповідь про одного з найвидатніших європейських художників (опинився серед тих небагатьох, чия творчість розділила історію мистецтва на «до і після») побудована на розповіді про обставини створення і художні особливості сорока його творів.

Олександр Гусєв. Київ

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-