"Залузати" черв'ячка: експерти назвали найпопулярніший серед українців снек

Укрінформ
Обсяги продажу на українському ринку снеків у натуральному вираженні зросли на 6,8 відсотка у порівнянні з минулим роком, а в грошовому - на 24,7 відсотка. Лідером продажу є соняшникове насіння - 36,2 відсотка загального продажу.

Про це йдеться у прес-релізі компанії Nielsen, що є у розпорядженні Укрінформу.

"Згідно з дослідженням рітейл-аудиту Nielsen, продажі на ринку снеків в Україні з квітня 2017 по березень 2018 року зросли на 6,8% в натуральному вираженні (в порівнянні з аналогічним періодом минулого року). Зростання категорії залишилося майже на тому ж рівні, що і рік тому (6,1%). У той же час темпи зростання продажів в грошовому вираженні зросли: з квітня 2017 по березень 2018 року - на 24,7%, роком раніше - на 14,3%", - йдеться у прес-релізі.

Найбільше в Україні продають "Насіння соняшнику": його частка у загальному продажу становить 36,2%, а в грошовому вираженні - 26,3%. З квітня 2017 по березень 2018 року продаж цієї категорії товарів зріс на 16,1% в грошовому вираженні, але знизився на 6,6% у натуральному.

Серед каналів продажу снеків лідирують гіпермаркети і супермаркети - 50,2% в грошовому та 53,6% у натуральному вираженні. За ними йдуть магазини традиційного формату - 28,4% в грошовому та 26% в натуральному вираженні, мінімаркети (15,1% і 14,7% відповідно). Найменше снеків купують кіосках/павільйонах - 6,3% і 5,7% відповідно.

Читайте також: Супрун розповіла, чи варто купатися після прийому їжі

У компанії зазначають, що зростання категорії снеків свідчить про позитивний тренд зростання ринку в цілому, адже йдеться не про продукцію першої необхідності, отже, споживачі готові і можуть витратити гроші на задоволення, а не обмежуватися найнеобхіднішим.

Гарним показником, на переконання Nielsen, є те, що тренд на здорове харчування відкриває можливості і для снекових категорій.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-