Tommy Hilfiger випустив

Tommy Hilfiger випустив "розумний" одяг

Укрінформ
Нова серія розумного одягу від американського бренду Tommy Hilfiger буде накопичувати бонусні бали, коли власники носитимуть його.

Про це повідомляє WWD.

Смарт-чіп буде вбудовано в серію Tommy Jeans Xplore, яка містить футболки, світшоти, толстовки, джинси, куртки, шапки та сумки.

Після під'єднання чіпу до мобільного додатку, він відстежуватиме рух користувачів. Коли вони носитимуть одяг, то отримуватимуть бали на різні товари чи квитки на концерти.

"До цього бренд не міг зрозуміти, як споживач дійсно використовує продукт після того, як покидає магазин", - сказала Лірон Слонімські, виконавчий директор технологічного партнера проекту Awear Solutions.

"Нововведення надасть компанії багато інформації про клієнтів", - додала вона.

Асортимент серії доступний поки виключно в США на веб-сайті компанії та її центральному магазині у Нью-Йорку. Ціни на лінію одягу варіюються від $29 до $99.

Tommy Hilfiger - це свіжий приклад спроби бренду модного одягу зайнятись випуском розумних товарів. Але компанія насправді не здійснила жодної інновації. У найкращому випадку, це програма лояльності, яка вимагає від клієнтів надмірних витрат, щоб приєднатися. Також постає питання про конфіденційність. Скільки даних, наприклад, чіп та додаток надсилає до Tommy Hilfiger? І який рівень контролю над цими даними має власник одягу, особливо якщо він вирішить залишити програму?

Читайте також: iPhone X: Apple розкрила таємницю року

У 2017 році компанія Google співпрацювала з Levi's, щоб випустити високотехнологічну смарт-куртку, яка підключається до телефону користувача. Це дозволяє йому запускати чи зупиняти музику, отримувати маршрутні вказівки та читати текстові повідомлення. Вартість була достатньо високою - $360, прати куртку можна тільки десять разів, щоб зберегти вбудовану технологію.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-