П'ять книжок квітня для розвитку вашого бізнесу

П'ять книжок квітня для розвитку вашого бізнесу

Огляд
1336
Ukrinform
Знайомимо із новинками книжкового ринку, які розкажуть про лідерство, інновації, управління персоналом, нові правила гри в маркетингу і тайм-менеджмент.

"Як упорядкувати справи. Мистецтво продуктивності без стресу" Девід Аллен

Девіда Аллена було названо одним із найвпливовіших теоретиків продуктивності, а книгу "Як упорядкувати справи. Мистецтво продуктивності без стресу" журнал Times назвав "кращою бізнес-книгою десятиріччя". Основною теорією, принципи якої висвітлюються в книзі, була теорія керування часом Getting Things Done. Її головний принцип – надати людині можливість визволити свій мозок від запам’ятовування переліку поточних справ. Це така собі система тайм-менеджмента, призначена для нашого інформаційного сторіччя з постійними вхідними сигналами про те, що слід зробити, прочитати, пізнати, подивитись… Систему GTD  треба пропрацювати та втілити у життя, щоб керувати своїм діями а не навпаки.

10 найкращих статей "Про Лідерство" від Harvard Business Review

Книга "Про лідерство" від Harvard Business Review  - це збірник найкращих статей видатного журналу, одного з найповажніших ділових видань всесвіту. Особливість книги полягає в тому, що експерти пропонують різні підходи до визначення лідерських якостей, моделей керування, основних методів та завдань. В результаті створюється об’ємна картина, що дає широке уявлення про поняття лідерство.

10 найкращих статей "Про інновації" від Harvard Business Review

Усім, хто цікавиться ініціюванням інновацій та їх упровадженням у бізнес, стане у пригоді ця книга. У ній подано десять найважливіших статей із сотень опублікованих в Harvard Business Review, і вони допоможуть вам працювати над інноваційними проектами та ідеями максимально ефективно. З книги ви дізнаєтесь, як створювати інновації та керувати ними, як можна вилучити ідеї для інновацій з повсякдення, чому для оцінки ефективності інновацій не слід використовувати стандартні фінансові показники та які критерії слід використовувати. На прикладі таких крупних граків, як BMW, General Electric та інші автори пояснюють, як інтегрувати команду інноваційного проекту в структуру компанії.

10 найкращих статей "Про управління персоналом" від Harvard Business Review

Керувати людьми - складне завдання навіть для досвідчених менеджерів. У книзі наведено поради щодо того, як це зробити ефективно. 

Чи знаєте ви, яким має бути сучасний керівник, якими принципами та прийомами йому слід послуговуватися, аби стати максимально успішним і вивести свою компанію на якісно новий діловий рівень? А чи маєте уявлення про делегування повноважень і налаштування конструктивного зворотного зв’язку, про те, як правильно навчати підлеглих та налагоджувати ефективні робочі стосунки в колективі? Докладні відповіді на перелічені і низку інших запитань ви знайдете у цій книзі, де подано 10 найкращих статей про управління персоналом, що в різні роки були опубліковані у всесвітньовідомому бізнес-журналі Harvard Business Review.

"Маркетинг 4.0" Філіп Котлер

Маркетинг змінився назавжди, але цього разу досвідчені маркетологи та маркетологині знають, що змінилися не просто правила гри — змінилися самі клієнти. Через інформаційну перенасиченість покупці не мають змоги присвятити достатньо часу одному бренду — а конкурентів за їхню увагу виникає все більше. "Маркетинг 4.0" містить ґрунтовні та детальні поради, як створити меседж, який почують, як завоювати довіру клієнтів і як схилити їх до поширення позитивної пропаганди про ваш бренд. 

Філіп Котлер, всесвітньовідомий батько-засновник маркетингу як дисципліни, пропонує досвідченим спеціалістам серйозну розмову про те, якими покупці є зараз та якими вони будуть завтра — у світі, де стрімко зростає взаємопов'язаність спільнот та постають нові технології.

Огляд підготувала Оксана Ускова


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-