Офіційний туроператор Євробачення-2017 запевняє, що розрахувався з НСТУ

Офіційний туроператор Євробачення-2017 запевняє, що розрахувався з НСТУ

Укрінформ
Компанія "ПІЛОТ", яка була офіційним туристичним оператором Євробачення-2017, заперечує висновки Держаудитслужби щодо неперерахування Національній суспільній телерадіокомпанії України (НСТУ) 3,4 млн грн за бронювання місць у готелях.

Про це в коментарі Укрінформу заявила генеральний директор ТОВ “ПІЛОТ” Олена Корчинська, коментуючи заяву голови Держаудитслужби Лідії Гаврилової. 

Зокрема, за словами Корчинської, "на момент перевірки Державною аудиторською службою ТОВ "ПІЛОТ" наші зобов'язання по виплаті доходу на користь НСТУ не настали. За результатами перевірки на 3 липня 2017 року прострочена заборгованість з боку НСТУ перед компанією "ПІЛОТ" за проживання технічного персоналу склала 1 млн 257 тис. 386 грн. Розрахунок у строки, передбачені договором з НСТУ, був проведений 11 липня 2017 р. Заборгованість НСТУ, не сплачену на той момент, було погашено шляхом проведення взаємозаліку, відповідно до положень законодавства".

При цьому Корчинська наголосила, що компанія "ПІЛОТ" за три тижні січня 2017 року "розробила online-систему для бронювання готелів офіційними делегаціями, фанами та пресою, забезпечила роботу англомовної команди для роботи в режимі 24х7, уклала договори з готелями для розміщення делегацій, фанів та преси за дуже вигідними цінами, які були нижчими навіть за "низький сезон".

Читайте також: Грицак спростовує озвучені Держаудитслужбою порушення на 8,6 млн під час Євробачення

Як наголосила генеральний директор ТОВ "ПІЛОТ", під час ПКЄ-2017 компанією було виконано величезну роботу в період зустрічей голів делегацій, поселення делегацій, команди EBU, технічних фахівців - підтримка була цілодобовою, і ця робота отримала високу оцінку команди організаторів Євробачення з боку НСТУ.

Як повідомляв Укрінформ, 25 жовтня 2017 року голова Держаудитслужби Лідія Гаврилова заявила на брифінгу, що НСТУ, яка відповідала за організацію і проведення Євробачення-2017, не вдавалася до системних порушень і зловживань, які б свідчили про розкрадання державних коштів. Водночас вона заявила, що до кошторису конкурсу "помилково не було включено" 3,4 млн грн доходів від офіційного туроператора за бронювання місць у готелях, але під час ревізії компанія "Пілот" відшкодувала 2,1 млн грн на рахунки НСТУ.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-