Квитки на Євробачення розкупили за 15 хвилин. Коли надійде наступна партія?

Квитки на Євробачення розкупили за 15 хвилин. Коли надійде наступна партія?

6839
Ukrinform
Conсert.ua надала роз’яснення на найголовніші питання, які надходять від фанів  Євробачення під час придбання квитків.

За три дні від старту продажу квитків на Євробачення-2017 фани  купили майже п’яту частину квитків. Станом на 17 лютого загальні  продажі (проплачені замовлення) квитків становили  11019 одиниць і в цю цифру навіть не входять закриті продажі для фан-клубів Євробачення.

Про це  повідомляє офіційний квитковий агент Євробачення-2017 Concert.ua.

Тож, перша партія квитків на Гранд Фінал вже повністю розпродана. На сьогодні опрацьовуються квоти та заявки на квитки від делегацій, спонсорів, посольств країн-учасниць, партнерів конкурсу. Нині визначається залишок квитків. Інформацію  про це буде опубліковано після 21 лютого на сайті Євробачення та на цій і цій сторінках заходу у Фейсбуці.

 Директор компанії Conсert.ua Дмитро Чінь надав Укрінформу роз’яснення на найголовніші питання, які надходять від фанів  Євробачення при придбанні квитків.

Коли наступна партія квитків надійде в продаж?

Заключні партії квитків надійдуть у продаж за таким графіком:

Вівторок,  21 лютого о 13:00

Grand Final: Third Rehearsal (13.05, 14:00)

Grand Final: Jury Show (12.05, 22:00)

У четвер, 23 лютого о 13:00

Semi Final One: Live Broadcast (9.05, 22:00)

Semi Final One: Third Rehearsal (9.05, 16:00)

Semi-Final Two: Live Broadcast (11.05, 22:00)

Semi-Final Two: Third Rehearsal (11.05, 16:00)

У понеділок, 27 лютого о 13:00

Semi Final One: Jury Show (8.05, 22:00)

Semi Final One: Jury Show (10.05, 22:00)

Що таке електронна черга на квитки/waiting room і для чого вона потрібна?

На сторінках всіх шоу Євробачення діє єдина черга.  Електронна черга – це корисна система, яка контролює максимальну кількість клієнтів на сторінках придбання квитків на Євробачення. Вона автоматично вмикається при пікових напливах відвідувачів на сторінки Євробачення. Якщо б черги не було, то в пікові моменти купівля квитків була неможливою ні для кого. Зверніть увагу, що за одну сесію ви зможете придбати обмежену кількість квитків - 4. Якщо вам потрібно більше, - процес потрібно повторити знову або зробити замовлення через оператора контактного центру.

Що робити, якщо 14 лютого оплата не пройшла, а квиток на пошту надійшов?

Ми розуміємо неймовірний ажіотаж і попит на квитки на Євробачення-2017. Тож, якщо під час старту продажів квитків виникали проблеми з оплатою за незалежних від клієнта причин, компанія Concert.ua автоматично надсилала квитки, і вже далі ми погоджували  з кожним клієнтом необхідні нюанси для проведення повторного платежу. Всі ці випадки опрацьовано.

Чому я вибрав місце на концерт на схемі і отримав повідомлення про помилку, мовляв, квиток не може бути доданий в кошик?

Місця на схемі автоматично оновлюються кожні три секунди. Якщо хтось додав місце у кошик, то ви будете бачити його доступним ще протягом 3-х секунд. Натиснувши на таке місце, ви не зможете додати його в кошик. У цьому випадку система покаже відповідне повідомлення.

Яка загалом кількість глядацьких місць?

Загальна місткість залу становить 7820 місць, 1400 з яких – це фан-зона.

Чому квитки не іменні?

Євробачення-2017 не передбачає вхід на територію проведення з обов'язковим наданням ID глядачами. Саме з цієї причини квитки не іменні.

Що таке VIP-квитки?

Це квитки у VIP-сектор. Він розташований за Green Room. Тут будуть встановлені комфортніші сидіння, буде більшою і відстань між рядами. Але головне – саме звідси відкривається найкращий, прямий огляд на приголомшливу сцену Євробачення!

Як квитки потрапляють на біржі вторинного ринку? Чи безпечно там купувати білети?

На квиткові біржі/вторинний ринок, сайти з оголошеннями та інші платформи квитки на Євробачення потрапляють так само, як і на всі популярні концерти/події з дуже високим попитом – на жаль, їх викуповують для перепродажу. Тож, ми не гарантуємо достовірність квитків, придбаних не на Concert.ua і не рекомендуємо купувати квитки з рук на біржах/вторинному ринку.

Чи можна обміняти електронний квиток на звичайний?

Електронний квиток, куплений на Concert.ua, є таким точно оригінальним, як і квиток на термобланку Concert.ua. Обидва ці формати містять штрих-код, який і буде скануватися на вході.

Що робити, якщо квиток пошкоджений? Наприклад, текст умов перебування на події "Євробачення-2017", зазначений в електронному квитку, зливається зі штрих-кодом, який необхідний для активації електронного квитка?

Деякі клієнти отримали квитки з неточностями у верстці. Це приватний випадок. При цьому такі квитки є дійсними – у них є штрих-код і розміщений під ним відповідний номер. На вході контролер входу має можливість перевіряти квиток як скануванням штрих-коду, так і введенням його номера. За запитом клієнтів оператори контакт-центру надсилали квитки з коректної версткою. Від імені Сoncert.иа приношу  вибачення клієнтам за ті відчуття, які вони пережили, отримавши подібні квитки.

Куди звертатися, якщо виникають проблеми з придбанням квитків?

У випадку виникнення питань при придбанні квитків клієнти можуть звертатися в контакт-центр Concert.ua:

Е-mail: info@concert.ua

Телефони: +38 044 222 00 22 / +38 095 655 99 33 / +38 063 655 99 33 / +38 096 655 99 33

Телефонні лінії відкриті без вихідних, з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 20:00, в суботу та неділю з 10:00 до 19:00.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>