Квитки на Євробачення розкупили за 15 хвилин. Коли надійде наступна партія?
За три дні від старту продажу квитків на Євробачення-2017 фани купили майже п’яту частину квитків. Станом на 17 лютого загальні продажі (проплачені замовлення) квитків становили 11019 одиниць і в цю цифру навіть не входять закриті продажі для фан-клубів Євробачення.
Про це повідомляє офіційний квитковий агент Євробачення-2017 Concert.ua.
Тож, перша партія квитків на Гранд Фінал вже повністю розпродана. На сьогодні опрацьовуються квоти та заявки на квитки від делегацій, спонсорів, посольств країн-учасниць, партнерів конкурсу. Нині визначається залишок квитків. Інформацію про це буде опубліковано після 21 лютого на сайті Євробачення та на цій і цій сторінках заходу у Фейсбуці.
Директор компанії Conсert.ua Дмитро Чінь надав Укрінформу роз’яснення на найголовніші питання, які надходять від фанів Євробачення при придбанні квитків.
Коли наступна партія квитків надійде в продаж?
Заключні партії квитків надійдуть у продаж за таким графіком:
Вівторок, 21 лютого о 13:00
Grand Final: Third Rehearsal (13.05, 14:00)
Grand Final: Jury Show (12.05, 22:00)
У четвер, 23 лютого о 13:00
Semi Final One: Live Broadcast (9.05, 22:00)
Semi Final One: Third Rehearsal (9.05, 16:00)
Semi-Final Two: Live Broadcast (11.05, 22:00)
Semi-Final Two: Third Rehearsal (11.05, 16:00)
У понеділок, 27 лютого о 13:00
Semi Final One: Jury Show (8.05, 22:00)
Semi Final One: Jury Show (10.05, 22:00)
Що таке електронна черга на квитки/waiting room і для чого вона потрібна?
На сторінках всіх шоу Євробачення діє єдина черга. Електронна черга – це корисна система, яка контролює максимальну кількість клієнтів на сторінках придбання квитків на Євробачення. Вона автоматично вмикається при пікових напливах відвідувачів на сторінки Євробачення. Якщо б черги не було, то в пікові моменти купівля квитків була неможливою ні для кого. Зверніть увагу, що за одну сесію ви зможете придбати обмежену кількість квитків - 4. Якщо вам потрібно більше, - процес потрібно повторити знову або зробити замовлення через оператора контактного центру.
Що робити, якщо 14 лютого оплата не пройшла, а квиток на пошту надійшов?
Ми розуміємо неймовірний ажіотаж і попит на квитки на Євробачення-2017. Тож, якщо під час старту продажів квитків виникали проблеми з оплатою за незалежних від клієнта причин, компанія Concert.ua автоматично надсилала квитки, і вже далі ми погоджували з кожним клієнтом необхідні нюанси для проведення повторного платежу. Всі ці випадки опрацьовано.
Чому я вибрав місце на концерт на схемі і отримав повідомлення про помилку, мовляв, квиток не може бути доданий в кошик?
Місця на схемі автоматично оновлюються кожні три секунди. Якщо хтось додав місце у кошик, то ви будете бачити його доступним ще протягом 3-х секунд. Натиснувши на таке місце, ви не зможете додати його в кошик. У цьому випадку система покаже відповідне повідомлення.
Яка загалом кількість глядацьких місць?
Загальна місткість залу становить 7820 місць, 1400 з яких – це фан-зона.
Чому квитки не іменні?
Євробачення-2017 не передбачає вхід на територію проведення з обов'язковим наданням ID глядачами. Саме з цієї причини квитки не іменні.
Що таке VIP-квитки?
Це квитки у VIP-сектор. Він розташований за Green Room. Тут будуть встановлені комфортніші сидіння, буде більшою і відстань між рядами. Але головне – саме звідси відкривається найкращий, прямий огляд на приголомшливу сцену Євробачення!
Як квитки потрапляють на біржі вторинного ринку? Чи безпечно там купувати білети?
На квиткові біржі/вторинний ринок, сайти з оголошеннями та інші платформи квитки на Євробачення потрапляють так само, як і на всі популярні концерти/події з дуже високим попитом – на жаль, їх викуповують для перепродажу. Тож, ми не гарантуємо достовірність квитків, придбаних не на Concert.ua і не рекомендуємо купувати квитки з рук на біржах/вторинному ринку.
Чи можна обміняти електронний квиток на звичайний?
Електронний квиток, куплений на Concert.ua, є таким точно оригінальним, як і квиток на термобланку Concert.ua. Обидва ці формати містять штрих-код, який і буде скануватися на вході.
Що робити, якщо квиток пошкоджений? Наприклад, текст умов перебування на події "Євробачення-2017", зазначений в електронному квитку, зливається зі штрих-кодом, який необхідний для активації електронного квитка?
Деякі клієнти отримали квитки з неточностями у верстці. Це приватний випадок. При цьому такі квитки є дійсними – у них є штрих-код і розміщений під ним відповідний номер. На вході контролер входу має можливість перевіряти квиток як скануванням штрих-коду, так і введенням його номера. За запитом клієнтів оператори контакт-центру надсилали квитки з коректної версткою. Від імені Сoncert.иа приношу вибачення клієнтам за ті відчуття, які вони пережили, отримавши подібні квитки.
Куди звертатися, якщо виникають проблеми з придбанням квитків?
У випадку виникнення питань при придбанні квитків клієнти можуть звертатися в контакт-центр Concert.ua:
Е-mail: info@concert.ua
Телефони: +38 044 222 00 22 / +38 095 655 99 33 / +38 063 655 99 33 / +38 096 655 99 33
Телефонні лінії відкриті без вихідних, з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 20:00, в суботу та неділю з 10:00 до 19:00.