Стартує 38-й сезон Українського тижня моди

Стартує 38-й сезон Українського тижня моди

787
Ukrinform
Сьогодні стартує 38-й сезон українського прет-а-порте Ukrainian Fashion Week, у рамках якого українські дизайнери представлять свої нові колекції сезону "Осінь-зима/2016-2017". Захід триватиме з 17 по 23 березня, загалом відбудеться 56 показів від 86 дизайнерів.

Як повідомляє кореспондент Укрінформу, за словами засновника і голови оргкомітету Ukrainian Fashion Week Ірини Данилевської, під час 38-го сезону, крім традиційних показів, уперше буде реалізовано низку нових проектів.

«Вперше ми будемо демонструвати колекції дизайнерів, які займаються головними уборами. Ми будемо представляти 4 дизайнерських бренди. Вперше ми спільно з журналом Vogue Ukraine будемо демонструвати українських ювелірів, людей, які працюють в альтернативному дизайні», - розповіла Данилевська.

Більшість показів відбудеться традиційно у Мистецькому Арсеналі.

«Там пройде 80% програми. Частина показів відбудеться на інших локаціях», - розповіла Данилевська.

Вона зазначила, що українські дизайнери спробують розірвати стереотип, що мода - це тільки одяг.

«Ми не могли оминути світовий тренд - колаборацію моди та мистецтва. Ви звернули увагу на цю тенденцію, і українські дизайнери дуже активно працюють у цьому тренді. Я думаю, що вашу увагу обов'язково привернуть дизайнерські скетчі», - додала Данилевська.

Слідкувати за показами у режимі онлайн можна за посиланням: http://live.betv.com.ua/?v=17541http://live.betv.com.ua/?v=17541

Зокрема, організатори радять звернути увагу на такі спеціальні проекти.

UKRAINIAN BATTLE OF TAILORS

17 березня, 17:30

 На локації Homme Space, за ініціативи та партнерської підтримки компанії Charisma Fashion Group, вперше відбудеться проект Ukrainian battle of tailors. Протягом 5 днів у Мистецькому Арсеналі свої професійні здібності у мистецтві пошиття чоловічого костюма демонструватимуть одні з найкращих кравців України. Під час Тижня моди майстри шитимуть чоловічі костюми для спеціально запрошених гостей за всіма стандартами індивідуального пошиву.

Члени журі будуть оцінювати результати роботи тейлорів не лише за майстерністю пошиву, але й за індивідуальним відчуттям стилю кожного з них. Фінальним етапом змагань буде створення цілісного образу із застосуванням додаткових чоловічих аксесуарів.

Протягом п'яти днів гості за спеціальним запрошенням зможуть відвідати корнер Генерального партнера проекту - одного з найкращих та найшанованіших віскі у світі THE MACALLAN.

Лекція Джованні Оттонелло "Що таке творчість? Оцінка портфоліо"

19 березня, 12:00

Джованні Оттонелло, креативний директор італійського Istituto Europeo di Design, розповість про важливість перших правильних професійних кроків у створенні власного бренду.

З жовтня 2015 року Istituto Europeo di Design є офіційним партнером Ukrainian Fashion Week. Цей навчальний заклад відкриває виняткові перспективи для молодих талантів з України. Підхід до освіти learning by doing - це можливість здобути цінні практичні навички та досвід роботи за кордоном у провідних дизайнерських студіях. Торік представники Istituto Europeo di Design обрали свого фаворита серед молодих дизайнерів - учасників New Generation Day і надали стипендію на навчання у Флоренції  дизайнеру бренду OSTEL Олі Стельмаховій.

Public talk«Мода та Кіно в Україні. Точки дотику»

19 березня, 14:00

За ініціативи Odessa International Film Festival та ELLE Україна в рамках Ukrainan Fashion Week відбудеться public talk, присвячена взаємодії модної та кіноіндустрії в Україні.

Дискусію відкриє президент ОМКФ Вікторія Тігіпко. Провідні українські дизайнери, представники компаній-виробників фільмів, кінокритики та fashion-журналісти обговорять найдієвіші шляхи партнерства та взаємного впливу.

Модераторами дискусії виступлять головний редактор ELLE Україна Соня Забуга та головний редактор Buro247.ua Олексій Тарасов.

ALL ABOUT FOOTWEAR

21 березня, 14.00 - круглий стіл проекту

Ukrainian Fashion Week уже вдруге представляє проект All About Footwear за підтримки INTERTOP. Мета проекту All About Footwear - привернути увагу до авторських колекцій взуття, українських брендів, нових технологій виробництва взуття та рітейлу.

Проект об'єднає два формати - шоу-рум дизайнерів взуття та круглий стіл.

У шоу-румі протягом п'яти днів свої колекції презентуватимуть відомі українські дизайнери: LAKE for BRASKA,VIZALI, MARSALA, CIRCUL, Snezhana Nekh.

Під час круглого столу секретами виробництва взуття з українською аудиторією поділяться представники шведської компанії VAGABOND та американської компанії TIMBERLAND, які на запрошення INTERTOP приїдуть в Україну спеціально для участі у проекті All About Footwear. Модератором круглого столу стане Валерія Толочина, маркетинг-директор INTERTOP.

У рамках круглого столу компанія INTERTOP спільно з Ukrainian Fashion Week оголосять Конкурс для молодих дизайнерів. Переможець Конкурсу отримає можливість створити капсульну колекцію для бренду BRASKA та укласти контракт на реалізацію цієї колекції у магазинах INTERTOP.

JEWELRY CORNER

У рамках першого ювелірного корнера на Ukrainian Fashion Week будуть представлені 5 українських дизайнерських ювелірних брендів:Valeriy Gromov, Denis Music, Agana, Innan, Velar.

Авторський дизайн, оригінальність бренду в контексті світової моди та майстерність ручного виробництва - критерії, за якими обиралися учасники першого ювелірного корнера куратором проекту Тетяною Соловей. У день відкриття, 17 березня, відбудеться закрита презентація проекту, далі він працюватиме у форматі салону за попереднім записом - стандартним для міжнародних виставок годинникового та ювелірного мистецтва.

Ювелірний корнер - новий формат для Ukrainian Fashion Week -  започатковано спільно з журналом Vogue UA. Поява ювелірного корнера обумовлена кількома причинами. У світовому модному рітейлі простежується пильна увага до молодих незалежних ювелірних дизайнерів та брендів: наближення ювелірного і модного світів - одна з глобальних тенденцій fashion-бізнесу. Не менш важливим чинником для започаткування нового проекту стало те, що в Україні з'явилася достатня кількість нішевих ювелірних брендів та оригінальних дизайнерів. Настав час говорити про них як про явище і підтримати їх у момент становлення.

HEADWEAR SHOW-ROOM

Розширюючи кордони моди в Україні, Ukrainian Fashion Week вперше звертає увагу фахівців і преси на новий напрямок, в якому дизайнери здобули неабиякі успіхи, - створення дизайнерських колекцій капелюшків.

У шоу-румі будуть представлені колекції COVER ?1, Helena Romanova ТМ, Ruslan Baginskiy та Marta Holod.

Партнерами простору виступлять туристичний оператор Експрес-вояж - генеральний представник в Українi круїзного холдингу Royal Caribbean Cruises LTD і телевізійний проект "Світське життя".

Ведуча "Світського життя" Катерина Осадча свого часу зламала всі стереотипи капелюшної моди: раки, ворони, лелеки - хто тільки не мандрував світськими заходами на її голові! Перед екстравагантними головними уборами української телеведучої "знімають капелюхи" навіть визнані світові модники - від представників європейського джет-сету до найепатажніших зірок!

 "Світське життя" підтримує ініціативу Ukrainian Fashion Week і представить на локації шоу-руму власну експозицію знакових головних уборів, завдяки яким ведучу Катерину Осадчу впізнають селебритіз по всьому світу. З кожним капелюшком пов'язана окрема унікальна історія.

EPSON DIGITAL FASHION під медіа-патронатом ELLE Україна

21 березня, 19:30

Ukrainian Fashion Week представляє конкурс EPSON Digital Fashion під медіа-патронатом ELLE Україна. Офіційна презентація конкурсу відбудеться на локації EPSON у МистецькомуАрсеналі. Конкурс включає в себе кілька етапів і буде тривати 8 місяців. Дизайнери-учасники створять ескізи принтів, які будуть перенесені на тканини завдяки інноваційним технологіям компанії EPSON.

Фіналісти конкурсу - 8 найкращих дизайнерських колекцій - візьмуть участь в Epson Digital Fashion Show, яке  відбудеться у жовтні на подіумі Ukrainian Fashion Week, та у спеціальній фотосесії для журналу ELLE Україна.

Довідка. Ukrainian Fashion Week (Український тиждень моди) - єдиний в Україні визнаний Тиждень прет-а-порте у сфері моди. Український тиждень моди вперше було проведено у листопаді 1997 року. Він став першою професійною фешн-акцією на території Східної Європи. Це унікальний в Україні захід, який повністю відповідає світовим стандартам показів pret-a-porter, проходить двічі на рік, збирає понад 40 учасників, акредитовує більш як 150 українських та зарубіжних ЗМІ. Щоразу цю подію відвідують понад 25 тис. гостей.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-