Бренд «Зоряні війни» оцінили в $10 мільярдів

Бренд «Зоряні війни» оцінили в $10 мільярдів

Укрінформ
Brand Finance оцінили бренд «Зоряні війни» в $10 млрд, повідомляється на сайті консалтингової компанії.

Як вказують дослідники, завдяки сьомому епізоду кіносаги, Disney став найвпливовішим брендом. Загальну вартість бренду кіностудії Brand Finance оцінили в $31 млрд, пише Slon.

На друге місце в списку найвпливовіших брендів, компанія помістила Lego, на третє – l'oréal. У списку найдорожчих брендів за версією Brand Finance на першому місці корпорація Apple ($146 млрд), на другому і третьому – Google і Samsung (вартість брендів – $94 до $83 млрд відповідно).

«Зоряні війни: Пробудження сили» в рекордні терміни (12 днів) зібрала прокаті $1 млрд, нагадують у Brand Finance. У перші вихідні прокату касові збори склали $529 млн. Сьомий епізод «Зоряних воєн» став найуспішнішим фільмом в історії Disney, зауважили в консалтинговій фірмі.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-