Українські товари презентуватимуть у торговельних мережах Польщі, Італії та Естонії

Українські товари презентуватимуть у торговельних мережах Польщі, Італії та Естонії

Укрінформ
Українські дипломати провели переговори з представниками чотирьох європейських торговельних мереж та домовилися про проведення чотирьох промоакцій для українських товарів в мережах Польщі, Італії та Естонії.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба МЗС.

“МЗС активно працює над просуванням українських товарів за кордоном задля підтримки українського бізнесу та економіки в умовах війни. Українські дипломати домовилися про проведення презентацій українських товарів у чотирьох європейських торговельних мережах, щоб українські компанії змогли знайти нових покупців, заробити додаткові гроші, а європейські споживачі змогли відкрити для себе якісну українську продукцію”, – наголосив міністр закордонних справ Дмитро Кулеба.

Зокрема, в Італії акція “Найкращі українські бренди до Дня Незалежності України” в Mix Markt відбувається 15-28 серпня в 61 торговельній точці за участі 37 українських брендів продовольчих товарів. 5% доходу від продажу товарів у період акції перераховується на оборону та розмінування в рамках ініційованої Президентом Володимиром Зеленським фандрейзингової платформи United24.

Читайте також: Українські експортери найбільше зацікавлені у п'яти іноземних ринках - МЗС

У Польщі на “Днях української кухні” в Carrefour Polska представлені 8 українських виробників. Акція відбувається з 19 серпня по 4 вересня в 40 гіпермаркетах по всій Польщі.

В Естонії - акції “Купуй українські товари. Підтримай Україну” в мережах RIMI та MAXIMA. Акції відбудуться з 22 по 28 серпня на сайтах обох мереж. 24 серпня у головних маркетах в Таллінні відкриються презентаційні стенди українських брендів.

Кулеба підкреслив, що МЗС планує проводити подібні акції і в інших країнах.

За словами очільника МЗС, він доручив усім посольствам якомога активніше просувати українські товари та послуги за кордоном, зокрема виводити їх на іноземні ринки через торговельні мережі. «Сьогодні кожна українська компанія-експортер може отримати нові можливості виходу на нові ринки разом з МЗС. Ми чекаємо на звернення підприємців на нашу цифрову платформу NAZOVNI і готові максимально допомагати», - сказав він.

NAZOVNI – це сервіс глобалізації українського бізнесу, створений для просування товарів і послуг за кордоном за сприяння українських дипломатичних установ. Сервіс NAZOVNI працює в бета-версії та доступний за посиланням.

Загальна лінійка українських товарів, які реалізуються через мережу RIMI в Естонії, перевищує 200 найменувань. 1 серпня мережа відкрила спеціальний грошовий рахунок для підтримки України.

Загальна лінійка українських товарів, які продаються в мережі MAXIMA в Естонії, перевищує 150 найменувань. У контексті допомоги Україні мережа MAXIMA повідомила про готовність прийняти на роботу до 500 українців з-поміж тимчасових переселенців.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-