Король Бельгії обурений рекламою Burger King

Король Бельгії обурений рекламою Burger King

Укрінформ
Мережа ресторанів швидкого харчування Burger King анонсувала свій вихід на бельгійський ринок жартівливими виборами короля країни, що викликало невдоволення і обурення бельгійської королівської сім'ї.

Про це повідомляє BBC.

Вибори проходять на сайті whoistheking.be. Користувачам нагадують, що 21 липня 2013 року бельгійським монархом став Філіп, а 19 травня 2017 року "про свій прихід у Бельгії оголосив Burger King". "Два короля, одна корона, хто правитиме?", - запитує мережу у своїх користувачів і пропонує проголосувати за Філіпа або за Бургер Кінга.

При цьому, якщо вибрати правлячого монарха, сайт запитує: "Ви впевнені? Не він посмажить вам картоплю-фрі".

Якщо відповісти "так", то постає питання: "чи Впевнені ви, що ви впевнені?", а кнопка "так" стає значно менше, ніж кнопка "ні".

Представник бельгійської королівської сім'ї П'єр Емманюель де Бо заявив, що використання зображення короля має бути схвалено монархом, але у нього дозволу не питали. "Ми не схвалюємо такий підхід, - сказав він. - Оскільки це робиться для комерційних цілей, ми б не дали нашого дозволу".

Втім, на сайті Burger King використовує мультиплікаційне зображення Філіпа.

Представник мережі закусочних повідомив інформаційному агентству EFE, що не отримував ніяких повідомлень від монархії.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-