Паризькі таксисти перекрили під'їзди до двох аеропортів

Паризькі таксисти перекрили під'їзди до двох аеропортів

Укрінформ
Паризькі таксисти та їхні європейські колеги вирішили продовжити акції проти несправедливої конкуренції у середу у французькій столиці.

Таксисти, як і у вівторок, перекрили рух біля станції метро «Порт Майо» та «Берсі», повідомляє власний кореспондент Укрінформу у Франції.

«Автомобільний рух в районах «Порт Майо» і «Берсі» в Парижі ускладнений через продовження протестів таксистів. Причина акцій та ж, що була вчора – недобросовісна конкуренція з боку приватних компаній», - повідомляє AFP.

Крім того, за даними ЗМІ, таксисти блокували під‘їзди до столичних аеропортів. Поліція наполегливо рекомендує водіям оминати вказані райони, щоб не ускладнювати транспортний рух та за можливості відмовитися від використання автівок для поїздок в аеропорти Орлі та Руассі - Шарль де Голль.

Напередодні поліція розігнала учасників акції протесту сльозогінним газом. 24 учасники акцій були арештовані, 18 з яких залишилися під вартою. Загалом у страйку таксистів взяли участь близько 1,4 тис. автівок з водіями. Прем'єр-міністр Франції Мануель Вальс прийняв представників таксисстів у вівторок і заявив про готовність вести діалог з представниками профспілок та приватними перевізниками щодо пошуку балансу у секторі пасажирських перевезень.

Страйки столичних таксистів відбувають регулярно, починаючи з 2015 року. Головною причиною акцій протесту організатори називають недобросовісну конкуренцію. Торік взимку у Франції на ринку внутрішніх пасажирських перевезень з'явилися приватні компанії, які пропонують послуги з автоперевезень без відповідних маркувань автопарку. Профспілки таксистів обурені тим, що автомобілі таких компаній без спеціальних світлових вивісок не лише виконують замовлення з перевезення пасажирів, а й забирають людей на вулицях, реагуючи на підняту руку. Зараз велика кількість потенційних клієнтів французьких таксистів стала користувачами додатків Uber. Мережа клієнтів компанії налічує 400 тис. користувачів, які за допомогою спеціального додатку можуть викликати приватного водія з авто. При цьому таксисти обурюються, що їхні «нові конкуренти» є фізичними, а не юридичними особами, не сплачують соцвнески та податки, не пройшли 250-годинні навчання, щоб отримати ліцензію, за яку потрібно сплатити 230 тис. євро. Хоча згідно з французьким законодавством, водіям, які не зареєстровані як таксисти або водії приватної компанії-перевізника (VTC), загрожує штраф 15 тис. євро, їхня кількість лише зростає.

Раніше повідомлялося, що подібна «інновація» на французькому ринку загрожує 57 тис. таксистам, які купують відповідні ліцензії. Діяльність Uber була заборонена судами Іспанії, Нідерландів та Індії. Данська, бельгійська та норвезька влада очікують на відповідні судові рішення.

Нагадаємо, що під час акцій протесту у червні минулого року сталися зіткнення між таксистами та правоохоронцямми. Тоді було арештовано 10 осіб, 7 правоохоронців отримали поранення.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-