Instagram тестує "благодійну" функцію у Stories

Соціальна мережа Instagram в тестовому режимі запустила нову функцію для "Історій" (Stories) - стікер, за допомогою якого можна буде збирати гроші на благодійність.

Про це повідомляє видання The Verge з посиланням на дослідницю додатків Джейн Манчун Вонг, яка розмістила скріншот з новим стікером у себе у Twitter.

"Instagram експериментує із потенційним стікером пожертвувань для своєї функції в Stories", - йдеться у повідомленні.

Схоже, користувачі соцмережі зможуть через пошук знайти благодійні проекти і додавати собі в Stories разом зі стікером, щоб підписники жертвували гроші на користь проекту.

На даний момент функція знаходиться на етапі тестування і недоступна широкому загалу.

Читайте також: Помер “моряк, що цілується” з культового фото

За останні кілька років Instagram експериментував з тим, як платежі будуть виглядати на платформі, але поки що випустив тільки тестові функції, які дозволяють окремим користувачам бронювати відвідування спа-салонів і бронювання ресторанів. Instagram, як повідомляється, також працює над окремим додатком для покупок.

Як відомо, Facebook, який володіє Instagram, з 2015 року має сервіс збору пожертвувань для некомерційних організацій і приватних осіб. Також компанія пропонує інструменти обробки платежів через Marketplace і Messenger.