IT в сфері туризму стало активніше розвиватися

01.12.2016 17:23 515

Amadeus IT Group зробить подорожі ще більш простішими і мобільнішими.

Про це розповів директор "Амадеус Україна" Олексій Муровцев після Міжнародного з'їзду представників індустрії гостинності в Саламанці (Іспанія).

"Синергія гравців суміжних ринків відкриває нові можливості не тільки для бізнесу, але і для кінцевого споживача. Розширення спектру та персоналізацію пропозицій кінцевому споживачеві можна сміливо назвати важливою тенденцією тревел-індустрії останніх років. Враховувати цей тренд — грамотна стратегія, бо вона швидко призводить до отримання додаткових джерел доходу і нарощування споживчої аудиторії", — коментує Олексій Муровцев.

Компанія Amadeus IT Group працює над розвитком готельної індустрії в сфері персоналізації послуг. Клієнт має можливість у довільному порядку задати параметри поїздки, будь то голосові або набрані команди, на основі яких йому будуть запропоновані оптимальні варіанти проживання. У портфоліо Amadeus на даний момент міститься контент понад 380 000 готелів готелів по всьому світу, і така різноманітність пропозицій дозволяє враховувати індивідуальні побажання абсолютно різних мандрівників.

Вже в 2017 році в Європі буде запущена в роботу платформа, завдяки якій мандрівник зможе самостійно підібрати і зразу ж забронювати та оплатити квитки в музеї, парки розваг, на екскурсії, концерти, тощо

У листопаді в Саламанці (Іспанія) пройшов міжнародний з'їзд представників індустрії гостинності. В рамках зустрічі готельєри обговорили майбутнє дистрибуції готельних послуг зокрема і тенденції розвитку галузі в цілому. Крім представників готельного бізнесу, в конференції брали участь компанії Google Booking.com і Amadeus. У своїх доповідях представники компаній ознайомили учасників ринку з інноваційними рішеннями, які кардинально змінять тревел-індустрію в найближчі кілька років.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-