Стало відомо, як Київ готується до Євробачення

Наталія Яроповець 22.11.2016 17:43 619

Керівники туристичної галузі Києва та України розповіли про ряд заходів, які вони планують реалізувати до початку Євробачення 2017 року.

Презентація заходів відбулася під час міжнародної конференції у Торгово-Промисловій палаті України, повідомляє кореспондент Укрінформу.  

У першу чергу керівник управління туризму Департаменту економіки та інвестицій КМДА Антон Тараненко розмежував ряд обов’язків під час підготовки до «Євробачення»:

«Місто Київ є господарем Євробачення, але не є офіційним організатором цієї події... Організатором є Національна телекомпанія України. Але місто Київ є приймаючою стороною, і, мабуть, все те, що робиться навколо самих локацій та інфраструктури, розміщення туристів, інформаційна допомога – це головні завдання, які стоять перед КМДА».

Він зазначив, що  зараз діє організаційний комітет при КМДА, який був створений спеціально для вирішень питань стосовно підготовки до Євробачення. Комітет налічує понад 30 осіб, серед яких провідні експерти та представники туристичної галузі.  «Є низка питань, які обговорюються постійно: це і транспортне забезпечення, і туристичне забезпечення, і в тому числі безпека. Місто робить щоденно все, щоб Євробачення пройшло на найвищому рівні», -запевняє Тараненко.

У першу чергу, управління туризму прагне вдосконалити роботу Туристичних інформаційних центрів і збільшити їхню кількість. Наразі існує 18 ТІЦів у Києві, найближчим часом відкриються у двох аеропортах Києва, на вокзалі, а також на Майдані та Контрактовій площі. Великий інфоцентр хочуть створити і на Поштовій площі, яку планують перетворити на суто пішохідну, за словами Тараненка.

Інформаційні центри будуть представляти собою окремі будівлі або розміщуватися безпосередньо у будівлях великої архітектурної форми.  

У свою чергу директор Департаменту туризму і курортів МЕРТУ Іван Ліптуга запевнив, що всі туристичні центри будуть створюватися відповідно до ДСТУ європейський норм. Уся надана інформація у ТІЦах буде безкоштовною. Турист зможе дізнатися про все найнеобхідніше – від медичної допомоги і страхування до найцікавіших туристичних об’єктів міста. Окрім того, тут також можна здійснити обмін валют, дізнатися про оренду транспорту, пропозиції від туроператорів, інформацію про інші регіони країни, купити квитки на різні події в місті тощо.    

Також у наступному році планується розміщення більше ста інформаційних стелажів у торгівельних центрах та готелях 3*, 4* і 5*.

До початку Євробачення також планують встановити ще два-три нових логотипи міста, які, за словами Тараненка, користуються великою популярністю серед туристів, зокрема у Міжнародному аеропорті «Київ».

Офіційний логотип міста Києва

Також планують встановити 50 нових інформаційних і картографічних пілонів та оновити 17 існуючих, на кшталт тих, що зраз оновлюються у Лондоні. Вони стануть більш інформативними та менш насичені графічними елементами. На пілоні можна буде скористатися мапою міста, прокласти свій маршрут тощо. Також за допомогою пілону буде можливість завантажити собі мобільний додаток, який буде вести вас далі по різним пам’яткам міста.    

У столиці відбудеться встановлення нових вказівників і заміна старих на нові. Усі вони будуть дотримані одного стилю.

Обіцяють і створення окремих безкоштовних паркувальних місць для туристичних автобусів: у 2016 встановлять 22, у 2017 - 13.

Також запустять цілодобову гарячу лінію для туристів – за номером 660.

Запланована розробка туристичної ІD-карти – 3 000 одиниць. За допомогою картки гостя міста, яку може придбати кожний охочий, можна відвідувати зі знижкою  різні пам’ятки, отримати гарантію безквиткового проїзду тощо. Наразі пакет послуг картки тільки обговорюється.

До старту Євробачення, у 2017 році, випустять покращену версію мобільного додатку міста Києва, а також додаток стане доступним для Андроїд. Зараз відбувається активне наповнення контентом єдиного та повного туристичого веб-порталу Visitkyiv.travel, на якому буде знаходитися вся можлива інформація про місто Київ безпосередньо та сама інформація, яку можна отримати і в інфоцентарх.

Також з'явиться якісний аудіогід на багатьох різних мовах. У тому числі буде представлена додаткова програма для дітей, окремим бонусом – спеціально розроблені аудіогіди для українських школярів. Окрім того, розпочнеться програма ліцензування та сертифікації українських гідів.

Варто окремо зазначити, що на міжнародній конференції були представники з інших країн, зокрема Польщі, Німеччини, Грузії, які охоче поділилися своїм досвідом щодо розвитку туризму в їхніх країнах і дали декілька порад.  

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-