Тараненко: До кінця року ми отримаємо 12 мільйонів гривень від туристичного збору

Тараненко: До кінця року ми отримаємо 12 мільйонів гривень від туристичного збору

Укрінформ
Управління туризму КМДА підбило підсумки з виконаної роботи за травень-жовтень 2015 року.

Керівник управління туризму КМДА Антон Тараненко поділився з Укрінформом інформацією щодо результатів діяльності адміністрації.

Було проведено ряд статистичних досліджень за результатами анкетування респондентів в аеропортах, центральному залізничному вокзалі та готелях: за напрямками туризму гості столиці обирають переважно регіональний туризм – майже 60 %, на другому місті тури сімейного плану, на третьому - групові тури (екскурсійні), четверте місце - інші напрямки.

Для більшості туристів пріоритетним є відвідування музеїв, історичних пам’яток, театрів, вивчення архітектури тощо. За словами Тараненка, також важливу роль відіграє нічне життя.

Проведено  аналіз потоків іноземних громадян, які в'їжджають до Києва згідно з даними Державної прикордонної служби України. Більше всього відвідують Україну росіяни, білоруси та ізраїльтяни. Тараненко спростував свій попередній коментар: "Ця діаграма показує скільки до нас прибуває іноземних громадян цілому, а не конкретно у туристичних цілях. Але з упевненістю можна ствержувати, що більша доля відсодку все ж таки припадає на туризм".

Він також зазначив, що в середньому турист витрачає у столиці 100 доларів у день, включно з проживанням і харчуванням. За 9 місяців 2015 року надходження до бюджету Києва від справляння туристичного збору зросли на 19,1%.

«До кінця 2015 року ми отримаємо приблизно 12 мільйонів гривень від туристичного збору. Відповідно навантаження на бюджет складає всього лиш 6 мільйонів гривень», - наголосив Антон Тараненко.

Увесь туристичний збір має йти на туристичний розвиток міста, але наразі це не так, розповідає керівник управління. «Ми усіма силами хочемо домогтися того, щоб туристичний збір був направлений у туристичний фонд міського бюджету, аби ми могли повністю реалізувати свою програму розвитку», - сказав він.

Він також додав, що цього року з міського бюджету виділили лише 1 мільйон 700 тисяч гривень. Якщо порівняти, Тель-Авів  виділяє три мільйони доларів, Рига – 2, 5 мільйонів євро, а Рим – десятки мільйонів доларів. «Наш запит – 18,5 мільйонів гривень…  У порівнянні з цінами в інших країнах, це абсолютно адекватна ціна», - зауважив Тараненко.

Із метою популяризації туристичного потенціалу міста Києва на світовій арені організовано 7 прес-турів для представників ЗМІ та туроператорів  Словаччини, Туреччини, Грузії, Китаю, Ізраїлю, Німеччини та Австрії та Польщі. Результат цієї події – десятки випущених матеріалів від провідних міжнародних видань та поширення туристичних пропозицій по зарубіжним країнам.

Варто наголосити, що вартість проведення одного туру складала 30 тисяч гривень, у той час як середня ринкова вартість такого заходу – 150 тисяч гривень.

Також з метою популяризації туристичного потенціалу Києва було проведено міжнародні виставки в країні, взято участь у туристичних виставках закордоном (RDA Workshop, World Travel Market 2015) і представлено туристичний потенціал столиці у регіонах України.

Також створили календар подій на 2016 рік, який перекладено на англійську мову, та  здійснено розсилку учасникам туристичного ринку – туристичним операторам, готельєрам, посольствам України за кордоном. З’явилися і туристичні сайти міста, які також мають англійську версію, зокрема це – traveltoukraine.org, kyivcity.travel.  

Читайте також: КМДА розробляє туристичний гід для мобільних телефонів

Було також проведено ряд соціальних заходів. Із метою популяризації та розвитку взаємовідносин шкіл-побратимів організовано оглядову екскурсію для 40 школярів  з міста Новоайдар по центру столиці з відвіданням КП «Водно-інформаційний центр» («Музею води») та врученням сувенірної продукції. Окрім цього провели ряд фестивалів, марафонів та інших розважально-ознайомчих заходів.  

Читайте також: КМДА затвердила цільову програму розвитку туризму міста

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-