Астрономи склали найточнішу карту Чумацького шляху

Карта
Астрономи з Австралії та Німеччині склали найточнішу й найдокладнішу карту Чумацького шляху - галактики, в якій розташована Сонячна система.

Інформація про роботу німецьких і австралійських учених, а також сама карта HI4PI опубліковані в журналі Astronomy and Astrophysics, пише ТАСС.

"Ця карта має допомогти відповісти на багато ключових питання нашої і сусідніх з нею галактик. Зокрема, ми сподіваємося зрозуміти "харчовий ланцюжок" галактики, тобто дізнатися, звідки і яким чином в ній з'являється газ, з якого відбувається формування нових зірок, і де розташовані карликові галактики, які повинні оточувати Чумацький шлях", - сказала один з авторів проекту, професор Австралійського національного університету Наомі Маклюр-Гріффітс.

Як зазначається, для цього астрофізикам потрібно обробити дані, отримані за останні десять років двома радіотелескопами - в Еффельсберзі (Німеччина) і в Парксі (австралійський штат Новий Південний Уельс).

Для складення карти вчені Радіоастрономічного інституту Макса Планка і австралійського Державного об'єднання наукових і прикладних досліджень (CSIRO) використовували інформацію про розподіл водню в галактиці - найпоширенішого хімічного елемента Всесвіту. Отримані дані дозволили скласти карту, що містить приблизно десять мільярдів окремих точок даних (data points) і нагадує за формою двомірне зображення Землі в географічних атласах. Карта HI4PI за своїм дозволом багаторазово перевершує колишні аналогічні карти.