Омелян та Кличко подивилися три види трамваїв, які пропонують Києву

Омелян та Кличко подивилися три види трамваїв, які пропонують Києву

Укрінформ
Мер Києва Віталій Кличко разом з міністром інфраструктури Володимиром Омеляном оглянули і порівняли три зразки трамваїв від різних виробників, зокрема і вітчизняних, які возять пасажирів у столиці.

Також ці три виробника пропонують Києву придбати у них нові трамваї. Про це повідомляє сайт столичного голови

“Ви бачите три трамваї, три зразки, які ми можемо закупати для Києва. Трамвай “Електрон” від львівського виробника. Достатньо гарний дизайн, комфортний, 100% низька підлога. Але хотілося б відповідальності від Львівського заводу. У нас була домовленість, ми були готові купити 8 трамваїв ще наприкінці минулого року, але нам зірвали поставки і ми отримали тільки 2 трамваї”, - зазначив Кличко. 

Другий трамвай, за його словами, виробництва польської компанії PESA. Трамвай 4-го покоління. “Відповідає найвищим стандартам: безшумний, 100% низька підлога, кондиціонер не тільки для водія, а для всього салону, Wi-Fi, підзарядки для телефонів тощо, - сказав Кличко. - Я був на заводі і польські партнери кажуть, що можна створити спільне підприємство і збирати трамваї у Києві. Це - і робочі місця, і податки до бюджету. Ми зараз розглядаємо таку можливість”, - наголосив Київський міський голова.

Третій трамвай, зауважив Кличко, від вітчизняного виробника - Одеського підприємства “Татра Юг”. “На жаль, тільки на 30% знижена підлога, є зауваження щодо експлуатації, дизайну та інших складових”, - сказав Кличко.

Мер Києва підкреслив, що столична влада впроваджує програму "Безбар’єрний простір", щоби зокрема тротуари, переходи, громадський транспорт були пристосовані для людей з обмеженими можливостями. Тому це важливий критерій і при виборі громадського транспорту.

Оглянути зразки трамваїв Кличко запросив голову Національної Асамблеї інвалідів України Валерія Сушкевича, і той протестував, наскільки зручно ними користуватися людям з особливими потребами. “Вперше, і це добре, є повна відкритість в обранні громадського транспорту для киян. Сьогодні можу сказати, що для безбар’єрності пристосовані польський і львівський трамваї. “Татра Юг” – не пристосована”, - зазначив Сушкевич.

Мер підкреслив, що столична влада готова підтримувати вітчизняного виробника, але не за рахунок якості і комфорту киян. “У Києві 407 трамваїв і тільки кілька з них з низькою підлогою. Багато трамваїв експлуатуються більше 20 років і не відповідають сучасним стандартам. Ми будемо замінювати рухомий склад громадського транспорту. Ми розраховуємо на надійних партнерів і якісний продукт. І чекаємо від виробників відкритої конкуренції. Трамваї, які ми будемо закупати, мають відповідати найкращим стандартам”, - підкреслив Кличко.

Міністр інфраструктури Омелян подякував меру за ініціативу подивитися і порівняти зразки трамваїв.

“Пан Кличко запросив нас порівняти три зразки трамваїв, які потенційно будуть експлуатуватися на київських рейках. Це дуже правильна ініціатива. Ми говоримо всім: якщо український виробник дає таку саму якість за таку саму ціну - вибір буде однозначно на користь українського виробника. Але ми не можемо дотувати ті проекти, які приносять в кінцевому результаті збиток державі, - підкреслив міністр інфраструктури. - Сподіваюсь, що тут буде господарський підхід і ми будемо створювати нові робочі міста в Україні. І український виробник дасть конкурентну ціну, якісний продукт і ми оберемо, виходячи з технічних характеристик. Бо ми маємо багато гарних картинок, але в експлуатації вони не виправдовують себе, і трамваї більше стоять в депо, ніж їздять”.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-