NASA скасувало патент на використання 56 своїх технологій

Американське агентство з повітроплавання і дослідження космічного простору (NASA) виставило у відкритий доступ 56 авторських технологій.

Про це повідомляється в поширеному прес-релізі.

Інформацію, яка донині була недоступною, тепер може використовувати в своїх цілях кожен. У NASA наголосили, що викладені у вільний доступ технології сприятимуть розвитку комерційної космонавтики, а приватні астрономічні компанії зможуть підвищити якість своєї роботи

У список з 56 технологій, наданих NASA, ввійшли технології ракетних двигунів, методи контролю потоків повітря навколо літальних апаратів, методи зменшення концентрації газу в космосі та інші.

Усі вони були розроблені фахівцями агентства під час підготовки до космічних польотів, однак ці технології можна застосовувати і в інших областях. Наприклад, каталог технологій, який забезпечений пошуковою системою, містить ряд розробок в області оптики, терагерцевого випромінювання, хімії, екології.

Як зазначив глава програми науково-технічного обміну управління Деніел Локні, відкривши доступ до технологій, агентство, таким чином, надихає підприємців на пошук нових способів застосування цих розробок в комерції.