Укрзалізниця обіцяє новий графік руху з урахуванням пропозицій пасажирів

Укрзалізниця обіцяє новий графік руху з урахуванням пропозицій пасажирів

Укрінформ
Менеджмент ПАТ «Укрзалізниця» обговорив з представниками громадськості ініціативи для вдосконалення графіка руху поїздів та покращення сервісу обслуговування пасажирів.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

«Розробка й затвердження нового графіку руху поїздів, призначення нових маршрутів, визначення доцільності зупинок – цей сегмент роботи не може виконуватися залізничниками без залучення громадських активістів та пасажирів», – зазначив в.о. директора з пасажирських перевезень та сервісу ПАТ «Укрзалізниця» Ігор Романків.

За його словами, ведення постійного діалогу з клієнтами дозволить створити максимально прийнятний продукт.

«Розуміти настрої та потреби свого клієнта – це необхідність, що дозволить задовольнити потреби пасажирів та максимально ефективно використовувати наявні технічні можливості», - зазначив він.

Учасники зустрічі обговорили актуальні питання з удосконалення графіку руху поїздів, який буде введений у середині грудня 2016 року, призначення нових поїздів, зупинок, тощо. Зокрема, йшлося про удосконалення маршрутів нічних експресів, що курсуватимуть з Харкова до Ужгорода та Івано-Франківська.

Наразі залізничники вже втілили в життя потреби громади міста Кривий Ріг та передбачили у новому графіку швидкісний поїзд Інтерсіті сполученням Київ-Кривий Ріг та багато іншого. Вивчається можливість запровадження маршруту Київ-Буковель, де частину шляху пасажир буде долати потягом, частину – автобусом.

Також ведеться робота із запровадження єдиного квитка на кілька видів транспорту, або комплексна транспортна послуга. Крім того, на вокзалах з’явиться більше експрес-кас, де пасажири зможуть придбати квитки на поїзди, що відправляються у найближчий час.

Зі свого боку, представники громадськості зазначили, що в ПАТ «Укрзалізниця» відчуваються суттєві зміни щодо проведення комунікацій з клієнтами.

«Завдяки новому менеджменту товариства відбувається зміна ідеології ПАТ «Укрзалізниця» на клієнтоорієнтовану компанію. Про це свідчить і ця зустріч, коли до введення нового графіка є можливість обговорити деталі та висловити свої побажання», – розповів голова ГО «Громадський контроль Укрзалізниці» Віктор Гарвона.

Зазначається, що практика таких зустрічей менеджменту ПАТ «Укрзалізниця» з представниками громадськості буде продовжена.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-