Урядова «гаряча лінія» переймається цивільною безпекою громадян

Урядова «гаряча лінія» переймається цивільною безпекою громадян

Укрінформ
Українські рятувальники вже восьмий рік поспіль 17 вересня відзначають своє професійне свято – День працівників цивільного захисту, більш відоме як День рятівника. Це – свято мужніх, порядних і відповідальних людей, головне завдання яких - цивільний захист населення, а головний девіз: «Врятувати, попередити, допомогти».

Одним із завдань цивільного захисту населення відповідно до Закону України «Про правові засади цивільного захисту» є навчання на випадок виникнення різних надзвичайних ситуацій. Зокрема, це створення курсів цивільної оборони на місцях з підвищення кваліфікації фахівців у сфері цивільного захисту та навчання командирів невоєнізованих формувань, а також координація навчального процесу у вишах за програмою «Безпека життєдіяльності» та в загальноосвітніх школах – з «Основ безпеки життєдіяльності». Отже, попереджувати виникнення будь-яких надзвичайних ситуацій, вміти ліквідувати їх наслідки у стислі строки і, найголовніше, не допустити людських жертв – ось ті «три кити», що є основою всього навчального процесу рятувальників.

Першочергові завдання, що нині стоять перед національними службами цивільної оборони більшості країн світу, пов’язані саме із небезпечними природними явищами, аваріями та катастрофами, які створюють надзвичайні ситуації у мирний час. Представники цієї мужньої професії часто ризикують навіть власним життям заради того, щоб захистити найбільшу цінність нашої країни – людей, а відтак і саму державу.

Як повідомили Укрінформу в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), з початку року на урядову «гарячу лінію» надійшло понад 1500 звернень, у яких громадяни порушували питання щодо запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій природного, техногенного, соціально-політичного характеру, а також надання допомоги постраждалим внаслідок їх виникнення.

Так, заявниця з м. П`ятихатки Дніпропетровської області звернулася на урядову «гарячу лінію» з проханням вжити відповідних заходів щодо ліквідації витоку газу за адресою її проживання, оскільки у будинку відчувався сильний його запах. Жінка особисто зверталася до працівників місцевої газової служби, проте її питання так і не було вирішене. Після звернення на урядову «гарячу лінію» громадянку було повідомлено П’ятихатською райдержадміністрацією про усунення витоку газу: працівниками П’ятихатської дільниці Жовтоводського управління по експлуатації газового господарства були виконані необхідні ремонтні роботи, що й було підтверджено зворотним зв’язком.

Жителька смт Каланчак Херсонської області зателефонувала на урядову «гарячу лінію», аби якомога швидше допомогли ліквідувати наслідки негоди, через яку дроти лінії електропостачання обірвалися. Жінка непокоїлася, оскільки дроти знаходилися на землі, а це реально загрожувало життю і здоров’ю людей. Небайдужа громадянка також повідомила, що неодноразово телефонувала до організацій, які займаються електропостачанням – місцевих РЕМ та ПАТ «Херсонобленерго», проте їхні телефони не відповідали. Незабаром жінку було поінформовано Каланчацькою райдержадміністрацією про ліквідацію поривів після негоди та відновлення електропостачання на території району.

Громадянка із с. Кийданці Коломийського району Івано-Франківської області повідомила про загоряння сухої трави поблизу села на відстані 500 метрів від житлових будинків. Жінка просила про терміновий виїзд пожежної служби, аби вчасно ліквідувати загоряння, оскільки при посиленні вітру вогонь міг перекинутися й на людські оселі. Після дзвінка на урядову «гарячу лінію» пожежу природного характеру було ліквідовано, про що заявниці й повідомив заступник Голови Державної служби України з надзвичайних ситуацій.

За період з 9 по 15 вересня 2016 року на урядову «гарячу лінію» надійшло 115 тисяч  299 дзвінків, а також 850 звернень зареєстровано через Інтернет.

Сьогодні кожний громадянин може отримати відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію, звернувшись на урядову «гарячу лінію» за скороченим номером телефону 1545 у цілодобовому режимі та безкоштовно як зі стаціонарних, так і телефонів мобільних операторів (Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл).

Для підприємців «гаряча лінія» діє за номером: 0-800-503-045.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38(044)284-19-15.

Киянам надається прямий міський телефон урядової «гарячої лінії» за номером: 284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Урядового контактного центру.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-