Нацрада відмовила медіахолдингу "Вести Украина" в продовженні ліцензії

15.09.2016 19:34 2835

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення відмовила в продовженні ліцензії ТОВ "ТРК "Стильне радіо" на мовлення в Мелітополі Запорізької області, а також у переоформленні позивних і програмної концепції ТОВ "ТРК "Стильне радіо" (DJ FM), ТОВ "Телерадіовидавнича компанія "Комра" ("Best FM") і ТОВ "ТРК "Онікс" ("Перець FM") під позивні та концепцію "Радио Вести".

Усі три компанії належать медіахолдингу "Вести Украина", повідомляє Детектор медіа.

"В своєму рішенні Нацрада послалася на те, що ТОВ "ТРК  "Стильне радіо" за час своєї діяльності отримувало три попередження від Нацради, зокрема за самовільну зміну програмної концепції мовлення, створення перешкод законній діяльності Національної ради та за недотримання умов ліцензії у частині програмної концепції мовлення", - йдеться у повідомленні.

Відтак, Нацрада прийняла рішення відмовити ТОВ "ТРК "Стильне радіо" у продовженні строку дії ліцензії на мовлення на частоті 102,2 МГц у місті Мелітополі Запорізької обл. (потужність передавача - 0,2 кВт, обсяг мовлення - 24 години на добу).

Крім того, голова Нацради Юрій Артеменко закликав присутніх представників медіахолдингу "Вести" нарешті оприлюднити власника: "У мене є питання, що не стосується справи, але воно дуже важливе. Хто є ваш власник? Скажіть чесно, зізнайтеся суспільству. Бо ваші менеджери їздять до нього на день народження, потім приходять до мене й розповідають, який він поганець, але публічно не заявляють. Суспільство врешті доведе законами, демонстраціями, страйками або, не дай боже, чимось іншим (як це було на "Інтері"), що воно хоче знати власників, хоче прозорої програмної концепції. Це питання, над яким маєте замислитися ви і ваш трудовий колектив. Бо сьогодні від вас пішли Юлія Литвиненко та Валерій Калниш, а завтра підете й ви, бо зміниться ваша думка". 

Також ТОВ "ТРК "Стильне радіо" (позивний за ліцензією - DJ FM), ТОВ "Телерадіовидавнича компанія "Комра" (Best FM) та ТОВ "ТРК "Онікс" ("Перець FM") не отримали дозволу від Нацради на переоформлення програмних концепцій і зміну позивних на "Радио Вести". Нацрада послалася на те, що через зміну програмної концепції виникне загроза розбудови мережевого мовлення з використанням частотного ресурсу без конкурсного відбору, що суперечить вимогам статей 23 та 25 Закону України "Про телебачення і радіомовлення".

Нацрада розглядала питання переоформлення ліцензій цих мовників на виконання постанов про відкриття виконавчих проваджень, якими регулятора було зобов'язано розглянути заяви ТРК "Комра", "Онікс і "Стильне радіо" щодо зміни позивних і програмної концепції мовлення та ухвалити відповідне рішення.

Виконавчий директор медіахолдингу "Вести" Андрій Кошевий зазначив, що, на його думку, Нацрада такими рішення стримує розвиток радіо в Україні.  

Як повідомлялося, восени 2014 року медіахолдинг "Вести Украина" придбав в Андрія Карпія ("Перша українська радіогрупа") чотири радіокомпанії (мережею на 27 міст): ТОВ "ТРК "Онікс", ТОВ "ТРК  "Стильне радіо", ТОВ "ТРК "Нота" і ТОВ "Телерадіовидавнича компанія "Комра". Компанії згодом захотіли змінити позивні на "Радио Вести" і програмну концепцію під інформаційно-розважальний формат. Але Нацрада їм відмовила. Мовники звернулися до суду, де оскаржили рішення регулятора.

Повна версія сайту
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-