Нацрада заборонила трансляцію ще трьох російських каналів

12.05.2016 19:23 767

Нацрада України з питань телебачення і радіомовлення вилучила із переліку дозволених до ретрансляції іноземних програм ще три російські канали.

Про це повідомляє Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення.

"Національна рада на засіданні 12 травня ухвалила рішення про вилучення з Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України, трьох мовників, що мають юрисдикцію Російської Федерації: «Вопросы и ответы», «Усадьба – ТВ» та «Домашние животные», - йдеться у повідомленні.

Підставами для вилучення зазначених каналів стало зафіксоване моніторингом Національної ради розміщення мовниками комерційної реклами, що є порушенням вимог частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про рекламу» (трансляція (ретрансляція) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, що транслюються (ретранслюються) на територію України, у разі якщо іноземні телерадіоорганізації не підпадають під юрисдикцію держав - членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, забороняється).

Рішення набуде чинності через місяць після його ухвалення. У разі надання правовласниками або дистриб’юторами цих програм гарантій щодо усунення порушень Національна  рада може  переглянути свою ухвалу.

Також регулятор, розглянувши звернення ТОВ «Sport Media Group», м. Рига, і керуючись вимогами статті 13 Закону України «Про захист суспiльної моралi» дозволив  у час із 24:00 до 04:00 ретранслювати у кабельних мережах програму еротичного спрямування «NuArt TV». Мова програми – англійська й російська, реклама та інша комерційна інформація відсутня, передач зі сценами надмірного насилля чи жахів, а також фільмів, демонстрування яких заборонено на території України, не зафіксовано.

Крім того, Національна рада врахувала інформацію ТОВ «К’ю Інкорпорейтед», м. Київ, про зміну назв іноземних програм «Escales» та «Encyclopedia» на «Тrek» та «Science et Vie TV» відповідно. Факт зміни назв підтверджено рішеннями регуляторного органу Франції СSA. За інформацією з бази даних «Mavise»,  програмне наповнення телеканалу «Escales» змінено з тематики туризму на культуру й активний відпочинок. Програмне наповнення телеканалу «Encyclopedia» залишилося без змін.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-