Азаров "привів" перевірку на "Радио Вести" - ЗМІ

29.04.2016 13:49 1041

28 квітня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову перевірку "Радио Вести", а саме – ТОВ "ТРК "Дивосвіт", яке володіє ліцензією на мовлення з позивним "Радио Вести" в Києві.

Як пише "Детектор Медиа" Нацрада перевірить "Радио Вести" через інтерв’ю Азарова.

"Підставою для перевірки стали результати моніторингу ефіру за 15 квітня, коли з 20:03 до 21:03 в ефірі "Радио Вести" в програмі "Постфактум" транслювалося інтерв’ю з колишнім прем’єр-міністром України Миколою Азаровим", - йдеться у повідомленні.

У висловлюваннях Азарова Нацрада вбачає ознаки сепаратизму, посягання на територіальну цілісність України та розпалення міжнаціональної ворожнечі, зокрема: "Я считаю, что это (АТО) карательная операция против населения Донбасса, которое не признало вооруженный переворот в столице Украины, в Киеве. Точно так же население Крыма  не признало переворот. И если бы не было переворота, то не было бы событий на Донбассе и не было бы отделения Крыма. Это абсолютно очевидно".

На думку Нацради, у змісті інтерв’ю є ознаки порушення абзацу 14 частини 2 статті 6 закону України "Про телебачення і радіомовлення" (не допускається використання телерадіоорганізацій для здійснення інших вчинків, за якими наступає кримінальна відповідальність), частини 1 статті 28 закону України "Про інформацію" (інформація не може бути використана для закликів до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганди війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини), оскільки "у висловлюваннях наявні ознаки злочину, передбачені статтею 161 Кримінального кодексу України, а також наводиться сумнівна інформація суб’єктивного характеру, що спотворює дійсність, створює у глядачів хибну уяву про те, що насправді відбувається в Україні".

Генеральний продюсер "Радио Вести" Юлія Литвиненко наголосила, що інтерв’ю в Азарова брав Валерій Калниш, і вийшла дуже гостра розмова, з якої слухач може зробити висновки про те, якою людиною є колишній прем'єр. Втім, члени Нацради заявили, що інтерв’ю не слухали і саме під час перевірки оцінять його зміст.

На запитання членів Нацради про власника "Радио Вести" та неофіційну інформацію, що радіостанцією володіє колишній міністр доходів і зборів Олександр Клименко, пані Литвиненко відповіла, що кінцевим бенефіціарним власником "Радио Вести" є Тетяна Александрова, громадянка України.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-