Росії діагностували «виснаження споживача»
Про це пише Коммерсантъ.
У 18% росіян не залишилося вільних грошей, вони все більше економлять на новому одязі, електроніці та відпустках. У поліпшення ситуації не вірить майже 70% респондентів.
«Російський індекс споживчої довіри Nielsen в першому кварталі 2016 року оновив історичний мінімум, склавши 63 пункту (у першому кварталі 2015 року — 72 пункти) — це найнижче значення за всі 11 років спостережень», - пише Видання.
"Виснаження — так одним словом можна охарактеризувати стан російських споживачів",— підсумовує директор по роботі з глобальними клієнтами "Nielsen Росія" Марина Лапенкова. Не приносить, за її словами, задоволення споживачів і планування літньої відпустки: "відсутність доступних альтернатив росіяни чи не йдуть у відпустку зовсім, або вибирають варіанти, що не зовсім їх задовольняють".