Громадяни вдячні урядовій «гарячій лінії» за чуйність

Громадяни вдячні урядовій «гарячій лінії» за чуйність

Укрінформ
Інтернет-користувачі на форумах радять  використовувати урядову «гарячу лінію» як найефективніший канал оперативного розгляду звернень. Пишуть, що мало не наступного дня після дзвінка їм телефонують з відповідних відомств та уточнюють деталі питання. 

Сьогодні урядова «гаряча лінія» - це механізм для взаємодії уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблеми, про які йдеться у зверненнях громадян, а також усувати недоліки в роботі органів виконавчої влади.

Як повідомили Укрінформу в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), який забезпечує функціонування урядової «гарячої лінії», надходження звернень від заявників щороку зростає.

Якщо у 2013 році щоденно Центром в середньому фіксувалося 2 тисячі дзвінків, у 2014 році - від 4 до 6 тисяч, то в 2015 році їх щоденне надходження сягнуло 8-10 тисяч, що безпосередньо відображає процес суспільних перетворень в країні та сподівання людей отримати у відповідь на звернення державну підтримку, аби вирішити життєво важливі для них питання. Зокрема, ситуація на Донбасі та в Криму, реформування економіки та соціальної сфери зумовили збільшення інформаційно-консультаційної роботи Центру через потребу в оперативному інформуванні громадян щодо перебігу суспільних подій. Лише за 2015 рік на 1 млн 100 тис. звернень (65 % загального числа зареєстрованих) заявникам надано консультації та роз'яснення щодо норм законодавства, актуальних питань державної політики, а також необхідну довідкову інформацію та психологічну підтримку.

Так упродовж 2015 року кількість відвідувачів веб-сайту Центру, у порівнянні з минулим роком, зросла на 45 тис. і становить майже 275 тис. користувачів. Новим у роботі Центру стало опрацювання електронних звернень, що надходять не лише через веб-сайт установи, але і через Урядовий портал. На виконання Закону України «Про звернення громадян» на Єдиному порталі органів виконавчої влади створено спеціалізований ресурс, що забезпечує можливість громадянам звернутися до Кабінету Міністрів та органів виконавчої влади через Інтернет. Попереднє опрацювання та маршрутизацію цих звернень покладено на Урядовий контактний центр.

Рішенням Уряду від 2 грудня 2015 року №1269-р схвалено Концепцію створення Національного контактного центру, реалізація якої розрахована на 2016-2017 роки. Планується утворення на базі Урядового контактного центру Національного контактного центру як «єдиного вікна» для подання телефонних та електронних звернень громадян до органів державної влади (Президента України, Верховної Ради України (крім народних депутатів України), Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органів виконавчої влади, державних колегіальних органів); надання фахівцями Національного контактного центру консультацій з актуальних питань державної політики; забезпечення маршрутизації звернень до органів, що уповноважені вирішувати порушені у зверненнях питання, у тому числі територіальних органів, центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів, Національного банку тощо; виявлення за результатами аналізу звернень проблемних питань та прийняття рішень для їх розв'язання; забезпечення моніторингу та контролю результатів розгляду питань як шляхом проведення аналізу відповідей на звернення, так і через прямий контакт із заявником.

Про оперативність вирішення питань, з якими звертаються люди на урядову «гарячу лінію», свідчать численні приклади. Ось кілька з них.

Молода мати з м. Херсон потребувала сприяння у терміновому отриманні на безоплатній основі життєво необхідного медичного препарату «Куросурф» для стимуляції роботи легень її новонародженої дитини. Зазначений препарат було невідкладно передано з медзакладу іншого району, що забезпечило належне лікування дитини. Позитивно було вирішено аналогічне питання заявниці з Новотроїцького району Херсонської області.

На звернення волонтера з м. Слов'янськ Донецької області були надані військовій частині в зоні АТО вкрай необхідні засоби резервного електроживлення. А на прохання організації «Варта та захист» з м. Київ було терміново забезпечено учасників АТО - військовослужбовців 145 ремонтної бригади - бронежилетами, касками та медичними препаратами.

А ось громадянин з Бородянського району Київської області, побачивши на узбіччі дороги травмованого чоловіка, зателефонував до Державної служби з надзвичайних ситуацій, потім до поліції. За словами заявника, там на його виклик не поспішали, а після звернення за номером 103, йому порадили подзвонити на урядову «гарячу лінію». Лише після цього звернення прибула швидка медична допомога і потерпілого госпіталізували.

Від імені всієї родини жителька м. Запоріжжя висловила подяку медпрацівникам бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги підстанції швидкої медичної допомоги «Лівобережна» Ленінського району, які оперативно прибули за викликом до матері заявниці (скаржилася на болі в серці) та надали хворій кваліфіковану медичну допомогу.

Жителька с. Каноничів Рівненської області подякувала лікарям - хірургам Рівненської обласної клінічної лікарні за якісне проведення операції її сину.

Громадянка з м. Житомир звернулася на адресу головного лікаря Житомирського онкологічного диспансеру з подякою, що врятували життя її чоловікові (інваліду ІІІ групи)  - успішне та безоплатне проведення хірургічної операції.

Від заявника з м. Київ зареєстровано подяку працівникам патрульної поліції, які провели роз'яснювальну роботу з персоналом кафе по вул. Мілютенка, після якої порушення громадського спокою були припинені.

Вимушений переселенець із Донецької області подякував працівникам Донецької обласної держадміністрації за сприяння в евакуації його родини із окупованого міста Горлівка до Сумської області.

Подяку урядовій «гарячій лінії» висловила і жителька м. Нова Каховка Херсонської області за сприяння у підключенні опалення в місцевому дитячому садку «Соколятко» , і мешканка с. Білокоровичі Олевського району Житомирської області  - за сприяння у швидкому прибутті медичної допомоги.

Одинока мати з м. Борислав Львівської області, яка виховує дворічну дитину, подякувала за сприяння у вирішенні питання щодо підвищення розміру соціальної допомоги.

Працюючи у безперервному цілодобовому режимі та в тісній взаємодії з органами виконавчої влади, урядова «гаряча лінія» постійно надає допомогу людям. За це й отримує щиру подяку від громадян.

Урядова «гаряча лінія» працює цілодобово за номером: 0-800-507-309 (безкоштовно зі стаціонарного телефону).

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38 (044) 284-19-15.

Киянам надається прямий міський телефон «гарячої лінії» за номером: 284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Центру за адресою: www.ukc.gov.ua. 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-