Останні новини


Українці довіряють ЗНО попри скандали - Бекешкіна

28.12.2015 14:42 1026

Факт відкриття прокуратурою справи щодо керівників Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) не дискредитував систему зовнішнього незалежного оцінювання.

Про це заявила у понеділок директор Фонду "Демократичні ініціативи" імені Ілька Кучеріва Ірина Бекешкіна під час презентації результатів загальнонаціонального соціологічного опитування в Укрінформі. 

"Заведена цьогоріч справа щодо керівників УЦОЯО не дискредитувала систему ЗНО. Можливо, тому що половині населення взагалі про це нічого не відомо, а 18%  з тих, хто знає, не визначили свого ставлення. Хоча 19% вважають, що це свідчить про неспроможність системи, її корумпованість - але приблизно стільки ж завжди не вірили в систему ЗНО. 10% вважають, що це лише кілька прикрих випадків, що дискредитують систему, і 6% - що це помста влади і намагання повернутися до колишньої корупційної системи вступу до вишів за результатами екзаменів", - зазначила Бекешкіна.

За її словами, найкраще свідчення підтримки ЗНО - це те, як люди саму систему сприймають. І тут особливих змін щодо ставлення до самої системи ЗНО не сталося. "Населення так само стабільно підтримує систему вступу саме через ЗНО - 52%, не підтримують 25%. Щоправда минулоріч підтримка становила 59%, але вона абсолютно переважає", - підкреслила соціолог. 

Вона додала, що три чверті громадян України розцінюють проблеми вдосконалення освіти як важливі, більше того, понад третина відносять ці проблеми до першочергових. І очевидно, що реформування системи освіти, невід'ємним компонентом якого є ЗНО, надзвичайно важливе для майбутнього вдосконалення якості освіти.

"Вступ до вищих навчальних закладів за системою ЗНО є чи не єдиною успішною реформою боротьби з корупцією в Україні. Час від часу були "наїзди" на цю систему, але рятувало її те, що систему ЗНО підтримували виборці всіх політичних сил", - сказала директор «Демократичних ініціатив».

Повна версія сайту
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-