Урядовий контактний центр проаналізував звернення з питань опалювального процесу

27.11.2015 16:11 811

Цьогоріч опалювальний сезон в країні розпочався 16 жовтня. Для своєчасного його початку та сталого проходження урядом було прийнято розпорядження "Деякі питання опалювального сезону 2015/16 року". Водночас доручено забезпечити Київській міській та обласним держадміністраціям своєчасне проведення установами й організаціями, що фінансуються з державного і місцевих бюджетів, розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги.

За інформацією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, здійснено запуск 15 896 котельнь (75,09%) - при цьому найменший відсоток запуску котельнь у Дніпропетровській (34,1%), Запорізькій (22,3%), Одеській (3,4%), Херсонській (0%) областях. До того ж відзначено, що усі показники свідчать про технічну готовність житлово-комунального господарства до опалювального сезону, а найкраща ситуація з підключення житлових будинків у Тернопільській, Рівненській, Івано-Франківській, Вінницькій, Житомирській, Хмельницькій, Львівській областях.

У свою чергу в Урядовому контактному центрі (Центр) проаналізували звернення громадян, що надійшли на урядову "гарячу лінію" стосовно питань, пов’язаних з початком опалювального сезону 2015-2016 рр.

Як повідомили Укрінформу в управлінні взаємодії з громадськістю Центру, зареєстровано 5 тисяч звернень щодо неналежного надання послуги теплопостачання. Особливе занепокоєння заявників викликає проблема відсутності або недостатнього рівня опалення у закладах соціальної сфери.

Зокрема, мешканка м. Васильків Київської області поскаржилася, що у Васильківському дошкільному навчальному закладі №2 "Барвінок", який відвідує її дитина, станом на 19.10.2015 р. було відсутнє опалення. І саме в цей період спостерігалося погіршення погодних умов та зниження середньодобової температури повітря. За словами заявниці, у приміщеннях дитсадку температура складала 5-6 °С, природно, що діти не могли перебувати у ДНЗ. У Київській обласній державній адміністрації, якій було надіслано на розгляд звернення, повідомили, що 22 жовтня проведено відповідні роботи з підключення системи опалення до навчального закладу, а вранці наступного дня опалення до дитсадка було підключено, температура повітря у групах відповідає нормі.

Про відсутність централізованого опалення у дошкільному навчальному закладі №38 повідомила фахівцям урядової "гарячої лінії" жителька м. Сєверодонецьк Луганської області. У Сєверодонецькій міській раді поінформували, що станом на 22.10.2015 р. усі заклади соціальної сфери, у тому числі ДНЗ №38, підключено до опалення. Зворотним зв’язком встановлено, що на даний час у дитячому садку тепло.

Із проханням посприяти у підключенні централізованого опалення у загальноосвітній школі №2 та дошкільному навчальному закладі "Гвоздичка", де температура повітря у приміщеннях становила близько 9 °С, звернулася жителька м. Нова Каховка Херсонської області. У Новокаховській міській раді повідомили, що КП "Теплові мережі міста Нова Каховка" з 7 листопада 2015 року включило усі котельні міста та розпочало надавати теплову енергію бюджетним установам міста, у тому числі лікарням, школам та дитячим садкам. Фахівці Центру під час зворотного зв’язку із заявницею з’ясували, що питання вирішено - у приміщеннях зазначених закладів тепло.

На урядову "гарячу лінію" надійшло кілька десятків звернень від жителів Донецької, Дніпропетровської, Сумської та Одеської областей щодо відсутності опалення у медичних закладах (лікарнях, поліклініках, амбулаторіях загальної практики-сімейної медицини). Так, жителька м. Одеса 23 жовтня ц.р. звернулася зі скаргою на відсутність опалення у міській лікарні №5, де вона знаходилася на лікуванні. Аналогічне звернення зареєстровано від заявниці з смт Недригайлів Сумської області щодо відновлення надання послуги опалення в Недригайлівській центральній районній лікарні, яке було відсутнє з 16 жовтня ц.р. Після звернення заявниць на урядову "гарячу лінію", опалення у вказаних медзакладах було відновлено, що підтверджено зворотним зв’язком.

Найбільш пощастило працівнику Червонопартизанської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини Носівського району Чернігівської області, який звернувся на урядову "гарячу лінію". Опалення до вказаного медзакладу одразу ж було підключено 27 жовтня ц.р. - у день його звернення.

Набагато складніша ситуація зі станом підключення опалення у житлових будинках. З початку опалювального періоду надійшло понад 4 500 скарг на відсутність опалення або недостатній його рівень у житлових будинках. Кожна друга - якщо не з Київа, то з Дніпропетровської області. Отже Центром посилено увагу до таких звернень, вони невідкладно надсилаються відповідним органам виконавчої влади для належного та оперативного реагування.

Так, житель м. Дніпродзержинськ Дніпропетровської області просив сприяння щодо пришвидшення підключення послуги теплопостачання у квартирі за адресою проживання, оскільки найближчим часом має забрати додому з пологового будинку дружину та новонароджену дитину. У Дніпродзержинській міській раді повідомили, що працівниками КП "Дніпродзержинськтепломережа" проведено пусконалагоджувальні роботи та подано теплоносій до житлового будинку.

Зареєстровано прохання відновити опалення у багатоквартирному будинку в м. Вінниця. З даного питання заявниця зверталася до ЖЕКу №14, але жодної інформації не отримала. Після звернення на урядову "гарячу лінію" справу було зрушено з місця. У відповіді виконкому Вінницької міської ради вказано, що працівниками ТОВ "ЖЕО", яке експлуатує будинок, були виконані налагоджувальні роботи на внутрішньобудинковій системі. В результаті система централізованого опалення у будинку працює відповідно до температурного графіку виконавця послуг з централізованого теплопостачання. Заявниця під час зворотного зв’язку підтвердила цю інформацію.

Жительку м. Красноармійськ Донецької області спонукала звернутися на урядову "гарячу лінію" ситуація з відсутністю опалення в будинку, де вона проживає разом із неповнолітнім сином (2003 р.н.) та матір’ю - інвалідом ІІ групи, яка самостійно не пересувається, а температура повітря в квартирі не перевищує 4 °C. Фахівці Центру допомогли сім’ї оперативно вирішити питання. У телефонному режимі заявниця повідомила, що у помешканні - тепло.

За період з 20 по 26 листопада 2015 року на урядову "гарячу лінію" надійшло 66067 дзвінків, а також 682 громадянина звернулося через Інтернет.

Урядова "гаряча лінія" працює цілодобово за номером: 0-800-507-309 (безкоштовно зі стаціонарного телефону).

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової "гарячої лінії": +38(044)284-19-15. Киянам надається прямий міський телефон "гарячої лінії" за номером: 284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Центру.

Повна версія сайту
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-