Громадяни потребують якісніших послуг поштового зв'язку, проте просять не закривати відділення

Громадяни потребують якісніших послуг поштового зв'язку, проте просять не закривати відділення "Укрпошти" - Урядовий контактний центр

Укрінформ
Всесвітній день пошти, яка об’єднує людей всієї планети, відзначається 9 жовтня. Пошта настільки органічно існує в сучасному світі, що уявити собі повсякденне життя громадян, функціонування держави, ефективний бізнес без поштового зв’язку неможливо. 

Під впливом економічних і фінансових чинників поштовий сектор і в нашій країни, і в усьому світі зазнав певних змін: зниження обсягів письмової кореспонденції, розширення поля діяльності у таких сегментах, як електронна торгівля, фінансові послуги. Постійно збільшується кількість постачальників послуг поштового та кур’єрського зв’язку й обсягів наданих ними послуг.

За даними Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, до реєстру операторів поштового зв’язку внесено понад 30 суб’єктів господарювання. Функції національного оператора, який здійснює надання універсальних послуг поштового зв’язку, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 р. №10-р покладено на Українське державне підприємство поштового зв’язку "Укрпошта" (належить до сфери управління Міністерства інфраструктури).

Найбільшу частину загального фінансового обігу "Укрпошти" складають кошти, що зосереджені у секторі фінансових послуг: виплата пенсій, грошової допомоги, відправлення поштових переказів, приймання платежів та торговельної виручки. Перевагою у діяльності "Укрпошти", що відрізняє її від конкурентів, є наявність розвиненої мережі поштового зв’язку, робота в усіх регіонах України, у тому числі у віддалених куточках сільської місцевості, а зрештою й легкий доступ для клієнтів, традиційна довіра більшої частини населення, сумісність деяких процесів надання основних послуг разом із фінансовими.

Як повідомили Укрінформу в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), з початку року на урядову "гарячу лінію" надійшло понад 1000 звернень, в яких порушувалися проблеми поштового зв'язку.

Здебільшого заявників турбує якість надання послуг операторами поштового зв’язку. Чимало громадян цікавить оплата їхніх послуг. Також заявники висловлюють своє невдоволення з приводу закриття поштових відділень національного оператора поштового зв’язку, зокрема, в місті Черкаси.

Однією з традиційних і пріоритетних послуг "Укрпошти" є організація передплати у населених пунктах країни та доставка споживачам періодичних видань. На жаль, трапляються випадки неотримання або невчасного отримання свіжої преси, яка є дуже важливою для населення найвіддаленіших куточків нашої країни. Так, пенсіонерка (дитина війни) з с. Лозуватки П’ятихатського району Дніпропетровської області поскаржилася на неотримання жодного номеру газети "2000" за передплатою на перше півріччя 2015 року. Зі слів заявниці, у місцевому відділенні "Укрпошта" с. Лозуватки їй повідомили, що редакція вказаного видання припинила випуск газети "2000", але вирішити питання не допомогла і заява на проведення ануляції передплати. В процесі розгляду звернення було проведено УДППЗ "Укрпошта" відповідну перевірку, за результатами якої кошти були повернуті передплатниці, що підтверджено зворотним зв’язком.

Заявник з м. Ізмаїл Одеської області розповів фахівцям Центру свою історію поштового відправлення. Наприкінці березня працівники місцевого поштового відділення № 9 зателефонували та повідомили про посилку, що надійшла на його ім’я. Цього ж дня чоловік прийшов до зазначеного поштового відділення, очікував у черзі 40 хвилин, проте отримати посилку не зміг через проблеми, як йому пояснили, у роботі програмного забезпечення. Результатів не дало і повторне звернення до поштового відділення наступного дня, оскільки не було забезпечено належну роботу програмного забезпечення, крім того, заявнику повідомили про необхідну сплату коштів за збереження посилки. Звернення було надіслано фахівцями Центру на розгляд до Одеської облдержадміністрації. В Управлінні морегосподарського комплексу, транспорту та зв’язку Одеської облдержадміністрації надали пояснення, що повідомлення про надходження поштового відправлення доставлялось заявнику в березні двічі, та через відсутність його вдома повідомлення були вкладені до поштової скриньки, яка не зачинялася. У результаті все ж таки посилку вручили без стягнення плати за зберігання, проте плату довелося вносити листоноші дільниці обслуговування адреси заявника.

Пенсіонерка з м. Київ поскаржилася на працівників поштового відділення №142, які відмовили їй в отриманні пенсії через відсутність коштів. Зі слів заявниці, працівники наголосили на тому, що треба було приходити раніше. Обурена такою ситуацією заявниця просила посприяти в якісному наданні послуги у зазначеному поштовому відділенні, а також провести з його працівниками роз'яснювальну роботу стосовно поведінки по відношенню до відвідувачів. За інформацією, наданою УДППЗ "Укрпошта", пенсію виплачено при повторному зверненні іншого дня. За незабезпечення якісної роботи до заступника начальника відділення поштового зв’язку застосовано заходи матеріального впливу, працівникам вказано на поліпшення якості надання послуг та підвищення культури обслуговування.

Житель м. Ірпінь Київської області мав клопіт з відправленням рекомендованого листа з повідомленням про вручення. Зателефонувавши на урядову "гарячу лінію", він розповів фахівцям Центру, що відправив рекомендованого листа через центральне міське відділення "Укрпошти". Лист помилково було направлено на іншу адресу м. Київ, і наразі невідомо місце його знаходження. За результатами розгляду звернення, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, було підтверджено, що помилка сталася з вини працівника центру поштового зв’язку м. Ірпінь, якого притягнуто до відповідальності.

У період з 2 по 8 жовтня 2015 року на урядову "гарячу лінію" надійшло 65 тисяч 700 дзвінків, а також 427 громадян звернулися через Інтернет.

Урядова "гаряча лінія" працює цілодобово за номером: 0-800-507-309 (безкоштовно зі стаціонарного телефону).

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової "гарячої лінії": +38(044)284-19-15. Киянам надається прямий міський телефон "гарячої лінії" за номером: 284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Центру за адресою: www.ukc.gov.ua.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-