STREAM освіта в Україні: проблеми рівного доступу

STREAM освіта в Україні: проблеми рівного доступу

Укрінформ
10 листопада об 11.00 відбулося засідання "круглого столу" на тему: "STREAM освіта в Україні: проблеми рівного доступу". (Зала 2)

Організатор: ГО "Фонд "Відкрита політика".

Учасники: Павло Хобзей - заступник Міністра освіти і науки України; Євген Нищук - Міністр культури України; Джованна Барберіс - голова Представництва ЮНІСЕФ в Україні; Микола Кулеба - Уповноважений Президента України з прав дитини; Ірина Жданова - керівник ГО "Фонд "Відкрита політика";  народні депутати, члени комітету з питань науки і освіти Верховної Ради України, координатор Громадянської платформи з реформування наукової сфери в Україні, представники Департаментів освіти і науки Луганської, Донецької та Херсонської ОДА, науковці, представники наукових ліцеїв і мистецьких шкіл, NGO і бізнесу.

Обговорювалися питання:

1.    Нова освітня парадигма сучасності.

2.   Реформування середньої та вищої освіти в Україні та місце, яке відводиться STREAM освіті. Рівний доступ до STREAM освіти дітей та молоді з Криму та Донбасу.

3. Стан і перспективи розвитку STREAM освіти в Україні (приклади освітніх програм, інтегрованість STREAM освіти в навчальні програми, розвиток неформальної STREAM освіти в Україні).

Довідково.

STREAM - різні літери розуміють по-різному. 

S - наука, спорт 

T - технології  

R - читання/писання, робототехніка, релігія 

E - інженеринг, економіка 

A - мистецтво 

M - математика, медіа

Підсумкові матеріали:

Мистецька освіта потребує інших критеріїв оцінювання - Карандєєв

Стандарти оцінювання, які застосовуються у сучасній освіті, не можуть повноцінно застосовуватися при оцінюванні талановитої молоді у сфері мистецтва та культури.

Про це на круглому столі, присвяченому рівному доступу дітей та молоді до STREAM освіти, сказав заступник міністра культури Ростислав Карандєєв, повідомляє кореспондент агентства.

"Стандарти, які застосовуються до загальної освіти, або інших форм середньої, вищої, професійної освіти в нетворчих напрямках, не можуть бути застосовані до мистецької творчої освіти і освіти в творчій галузі. І в даному випадку це має бути саме першим, що мистецька освіта не така як інші, і має потребувати зовсім іншого підходу до оцінювання, методик і форм викладання, бо тут ставляться зовсім інші завдання", - сказав Карандєєв.

Заступник міністра зазначив, що держава має виробити певну політику щодо мистецької освіти, а також пошуку та  залучення до творчого навчання талановитих дітей, і ця політика має реалізовуватися як на державному, так і на місцевих рівнях. При цьому він наголосив, що таке навчання має відбуватися у спеціалізованих закладах.

"Держава має створити  умови для особливо геніальних, і я підтримую тезу щодо формування зосереджених на спеціальних навчальних програмах навчальних закладів, як ліцеї-інтернати. Бо в системі загальної освіти, при всьому бажанні, ми не створимо  повних умов для повноцінного розкриття творчих здібностей талановитої дитини. І в подальшому тільки шляхом забезпечення безперервності освіти  ми можемо дати їй можливість проявити свій талант", - сказав Карандєєв. 

Він наголосив, що зараз у законодавстві, на жаль, дуже багато прогалин, які не дозволяють розвивати мистецьку освіту та надавати належне навчання талановитим учням і студентам.

Відео з прес-конференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-