Он-лайн сервіси Міністерства юстиції України

Он-лайн сервіси Міністерства юстиції України

Укрінформ
6 жовтня о 10.00 відбулася прес-конференція: "Он-лайн сервіси Міністерства юстиції України. Початок інформаційної кампанії для населення". (Зала 1)

Організатори: Укрінформ, Український освітній центр реформ.

Учасники: Гія Гецадзе - заступник Міністра юстиції України; Джон Пеннел - заступник директора місії Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в Україні, Білорусі і Молдові; Девід Вон - керівник Проекту USAID «Справедливе правосуддя»; Ірина Мовчан - президент Українського освітнього центру реформ.

Метою інформаційної кампанії є допомога громадянам в оволодінні знаннями та навичками щодо користування он-лайн сервісами Мін'юсту. Серед адміністративних послуг, які вже здійснюються он-лайн, - отримання довідок та виписок з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, як по об'єкту так і по суб'єкту; Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; Системи електронної звітності арбітражних керуючих. Громадяни і організації також отримали можливість брати участь в Електронній системі торгів. 

Інформаційну кампанію здійснюватиме Український освітній центр реформ в рамках реалізації грантового проекту «Електронне урядування спрощує спілкування». Грантовий проект реалізується в період з вересня 2015 по квітень 2016 року за підтримки Проекту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Справедливе правосуддя».

Підсумкові матеріали:

Мін'юст розширює спектр он-лайн послуг та інформує про це громадян

Міністерство юстиції України, проект Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Справедливе правосуддя» та міжнародна благодійна організація «Український освітній центр реформ» розпочали проведення інформаційної кампанії для населення «Електронне урядування спрощує спілкування».

Як повідомив на прес-конференції в Укрінформі заступник міністра юстиції України Гія Гецадзе, мета кампанії - допомогти громадянам ефективно користуватися он-лайн сервісами Мін'юсту.

«Ми створили за декілька місяців цей софт,  тепер наші громадяни можуть, не виходячи з дому, роздрукувати собі необхідні довідки. Ці документи мають унікальний номер, який прирівнюється за значенням до підписів та печаток», - сказав Гецадзе.

За його словами, щороку понад 20 мільйонів українців звертаються до Міністерства юстиції за отриманням адміністративних послуг. «Наші громадяни стояли у чергах, іноді зранку до вечора, часто давали хабарі -700-800 грн якимось посередниками, які пропонували швидкі сервіси. Тобто, там була корупційна складова», - додав чиновник.

Тепер, запевнив він, Мін'юст будує прозору орієнтовану на потреби громадян, зручну і зрозумілу систему їх надання,а також широкор інформує громадян про це.

Як наголосив заступник директора місії Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в Україні, Білорусі та Молдові Джон Пеннел, інноваційні послуги, які надає Міністерство юстиції он-лайн, є значним кроком вперед на шляху до задоволення потреб і очікувань громадян України. «Впровадження цієї системи поліпшить підзвітність та зменшить можливості для корупційної складової, зробить адміністративні послуги більш доступними для користувачів та орієнтованими на користувачів», -  упевнений він.

За словами керівника Проекту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) "Справедливе правосуддя" Девіда Вона, з метою ознайомлення українців з новітніми електронними послугами Міністерства юстиції експертами Прооекту Агентства США  було обрано на конкурсній основі громадську організацію «Український освітній центр реформ» , яка допомагатиме громадянам оволодіти знаннями та навичками щодо користування он-лайн сервісами Мін'юсту. Цей грантовий проект втілюватиметься у життя до квітня 2016 року за підтримки USAID.

У свою чергу, президент "Українського освітнього центру реформ" Ірина Мовчан зазначила, що нині кожний десятий українець у віці 65 років і старше користується інтернетом: «А ми хочемо у своїй інформаційній кампанії більше увагу приділити якраз людям, яка мало користуються інтернетом, не мають до нього диспуту. Це люди похилого віку, жителі сіл. Для того, щоб допомогти із доступом до он-лайн послуг ми вирішити скористатися можливостями мережі сучасних бібліотек, які оснащені комп'ютерною технікою. Започаткуємо вебінари та інструктажі для бібліотечних працівників, які будуть надавати громадянам не тільки можливість отримання довідок чи виписок з держреєстрів, а й зможуть роздрукувати ці документи», - сказала вона.

Передбачаються, що громадяни отримають можливість дізнатися, як правильно користуватися адмінпослугами з детальних відео-роликів, які транслюватимуть по телебаченні, радіо, розміщені в інтернеті та соціальних мережах. Програма запланованих заходів також включає у себе підготовку інформаційних друкованих роз`яснювальних матеріалів.

Серед адміністративних послуг, які вже здійснюються он-лайн - отримання довідок та виписок з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, як по об'єкту, так і суб'єкту ; Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; Системи електронної звітності арбітражних керуючих; попередня електронна подача заяв у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно; прийняття заяв у сфері держреєстрації актів цивільного стану. Громадяни та організації також отримали можливість брати участь в електронній системі торгів.

Відео з прес-конференції:

Фото Укрінформ

Адреса «Укрінформу»: вул. Б. Хмельницького, 8/16 (ст. м. «Театральна»)

Контактні телефони: (044) 279-22-42, 279-00-05, 244-90-47

Вхід за службовими посвідченнями та картками НСЖУ.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-