Webpromoexperts: у вересні відбудеться безкоштовна конференція

21.09.2016 12:11 325

В організованій компанією Webpromoexperts безкоштовній конференції, присвяченій контент-маркетингу, візьмуть участь топові фахівці галузі. Стартує вона 23 вересня 2016 року об 11:00 за київським часом.

У конференції візьмуть участь доповідачі від Webpromoexperts, hh.ua, Vortex, Цитрус, MadCats, АРТДЕПО, Air.io та ін.

Для кого онлайн-конференція буде корисною?

  • Для власників та адміністраторів сайтів;
  • для інтернет-маркетологів (як початківців, так і досвідчених);
  • для замовників послуг просування власних сайтів.

Що отримають учасники заходу?

  • свіжі ідеї в кейсах і досвід інших підприємств;
  • натхнення і заряд сил для нових проектів;
  • інформацію щодо того, як обігнати конкурентів;
  • інформацію щодо того, як просуваються кращі компанії та що робить їх такими;
  • поради щодо того, як використовувати отримані знання і збільшити ROMI;
  • користь для бізнесу та кар'єри.

Конференція презентує:

  • 12 доповідей з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом;
  • 11 годин прямого ефіру з кращими фахівцями у сфері контент-стратегії;
  • 1 круглий стіл з обговоренням важливих тем, проблем і відповідями на питання.

Детальніше.

Програма конференції:

  • «Комплексний підхід до контент-маркетингу» — Антон Воронюк (керівник академії Webpromoexperts»);
  • «Як зробити так, щоб тексти приносили гроші і чому це у вас досі не виходило?» — Майя Богданова (bogdanova.ru);
  • «Формування персонажів і їх правильне застосування на прикладі сайту клініки» — Олександр Власов, (Vortex);
  • «КМ для інтернет-магазину» — Віталій Вітюк (Цитрус);
  • «Навчальний контент: від знань до продажу. Кейс сервісу SendPulse» — Олександр Рись (SendPulse);
  • «ССР (співтовариство, системність, розвиток)» — Катерина Єрошина (MadCats);
  • круглий стіл «Контент для бізнесу. Фокусуємося»: на запитання будуть відповідати Володимир Галіка (Engine), Олена Мельон (Email-шеф) та Артем Пилипець (Seo-sign);
  • «Не випускаючи аудиторію з соціальних мереж» — Володимир Галіка (Engine);
  • «Як зробити круту інфографіку?» — Михайло Хейна (АРТДЕПО);
  • «Як розкрутити YouTube-канал на повну» — Микола Рогінець (Air.io);
  • «Хто такий контент-маркетолог. Як знайти «правильного» фахівця» — Катерина Мащенко (керівник студії Вінтаж);
  • «Як зібрати 50 000 трафіку в місяць за допомогою блогу!» — Наталія Заєць (WebPromoExperts).

Організатори та спонсори: WebPromoExperts, WebPromo, SendPulse.

Щоб потрапити на конференцію, необхідно попередньо зареєструватися на офіційному сайті заходу. В день його проведення організатори надішлють учасникам лист з нагадуванням і посиланням на проведення.

Зареєструватися.

Повна версія сайту
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-