Go Global Day розповість про завоювання зовнішніх ринків
На конференції з доповідями виступлять керівники успішних компаній — вони розкажуть про стратегії просування на світові ринки на прикладі SeoProfy, SEMrush, Allbiz global, TriggMine, Jeapie, TemplateMonster, Terrasoft і інших.
Формат заходу
Слухачів конференції чекає 13 доповідей з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом, 11 годин прямого ефіру з керівниками компаній, круглий стіл з обговореннями важливих тем і відповідями на питання.
Теми доповідей:
- Як просувати локальний бізнес на світові ринки;
- Основні інструменти інтернет- просування за рубіж на прикладі конкретних кейсів;
- Як залучити трафік з усього світу на прикладі Allbiz global;
- Як вибрати канали просування в умовах обмеженого бюджету від TriggMine;
- Як невеликої компанії з Миколаєва досягти масштабів транснаціональної корпорації. Кейс TemplateMonster;
- Як просувати те, з чим багато не знайомі? Кейс Terrasoft;
- Досвід SEMrush, Jeapie, SeoProfy, WebPromoExpert та інших.
Програма конференції:
- «Стратегії виходу на інші ринки. 3 кейса». Антон Воронюк (Керівник WebPromoExperts)
- «Google — експортні можливості для українського бізнесу», Євген Галкін (Менеджер експортного спрямування в Google)
- «TemplateMonster. Від Миколаєва до транснаціональної корпорації», Давид Браун (CEO TemplateMonster)
- «Успішний запуск продажів на Amazon.com», Ігор Кустов (Співзасновник SalesHub.pro)
- «Зрілий ринок vs новий ринок», Олена Смирнова (Digital group head Terrasoft)
- «Вихід на нові ринки. PPC стратегії», Сергій Михайленко (PPC консультант)
- «Як TriggMine на західні ринки ходив... », Христина Потоцька (директор з маркетингу TriggMine)
- «З речами на вихід. Кейс Jeapie», Ігор Яковець (директор з комунікацій інвестиційної компанії Digital Future); «Просування стартапу на зарубіжний ринок», Артем Гідіна (Head of SEO Department в WebPromo)
- Круглий стіл: «Що потрібно, щоб вийти на зарубіжний ринок?», Олена Смирнова, Вікторія Абед, Ігор Яковець
- «Чому ми вижили. Кейс Semrush», Олег Щоголєв (CEO semrush.com)
- «Allbiz — 90 країн. Як з цим бути?», Вікторія Абед (Керівник департаменту маркетингових комунікацій Allbiz)
- «Кейс з просування софтового сайту під ринок США з відвідуваністю до 8000 відвідувачів в стуки», Віктор Карпенко (Керівник SeoProfy)
- «Як створити персональний бренд на міжнародному ринку інтернет-маркетингу?», Олександра Тачалова (Digital Marketing Consultant).
Організатори та спонсори: «WebPromoExperts», «WebPromo», «Digital Bee», «SalesHub».
Як потрапити на конференцію
Для цього необхідно попередньо зареєструватися на сайті конференції. В день проведення конференції організатори надішлють лист з нагадуванням і посиланням на її проведення.