SMM Day: академія WebPromoExperts проведе конференцію щодо просування в соціальних мережах

13.05.2016 12:21 635

Про те, як ефективно підвищити продажі, залучаючи клієнтів з соціальних медіа, розкажуть найкращі фахівці галузі на безкоштовній конференції WebPromoExperts SMM Day. Захід буде проводитись в онлайн-режимі 20 травня поточного року, старт — об 11:00.

15 експертів розкажуть про те, як ефективно використовувати можливості соціальних мереж для реалізації більш ефективного партнерства з клієнтами та збільшення прибутковості бізнесу на основі кейсів ресторану «Прага», ЗМІ «Наш Київ», компаній «Pandora» і «PepsiCo». А представники соціальних мереж Вконтакте і YouTube поділяться новими «фішками» і рекламними можливостями для бізнесу.

Формат заходу:

  • 11 доповідей з кейсами і відповідями на питання, серед яких є і доповіді від співробітників найпопулярніших соц. мереж, таких як Вконтакте і YouTube.
  • 11 годин прямого ефіру з кейсами реальних компаній: ресторану «Прага», проекту «salers.ru», академії «WebPromoExperts», компаній «Pandora» і «PepsiCo».
  • 1 круглий стіл, під час якого представники компаній SPN Communications Ukraine, Engine і інші фахівці в області SMM обговорюватимуть тренди і тенденції соціальних мереж в 2016 році.
  • 1 англомовний блок, під час якого закордонні фахівці поділяться досвідом і специфікою роботи SMM за кордоном.

Подарунки для учасників

  • Зареєстровані учасники онлайн-конференції отримають:
  • Можливість задати пряме запитання експерту;
  • Відеозапис і презентації доповідей;
  • Подарунки від партнерів на суму $100.

У програмі:

  • «Що приніс нам SMM за рік? Кейс WebPromoExperts». Ольга Онікієнко (Керівник відділу освіти в Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts);
  • «YouTube для бізнесу. Можливості та формати», Олексій Бех (Менеджер з розвитку агенств у Google);
  • «Ефективно використовуємо таргетовану рекламу Facebook», Сергій Щербаков (Спеціаліст з маркетингу та SMM);
  • «Вконтакте. Інструменти і кейси», Наталія Якуніна (Вконтакте Україна);
  • «Сірі методи і як з ними боротися. Ботнет. Хто ним користується і чому не треба так», Володимир Галіка (Digital influence practice head в SPN Communications Ukraine);
  • «Визначення цільової аудиторії та її портрет», Євген Зінгер (Digital стратег в компанії Fedoriv);
  • «Креативи і адаптація global-креативу. Кейси Pandora і PepsiCo», Дмитро Вакулюк (Engine);
  • «SMM для ресторанного бізнесу. Кейс ресторану «Прага», Сергій Вічева (Керівник відділу інтернет-маркетингу ресторанів: «Прага», «Марлін», «Монтекі v Capuleti», «Black Market»;
  • «10 ключових помилок роботи в Instagram на прикладах», Сергій Полторак (Співзасновник компанії «Символ зростання»);
  • «Як створювати корисний контент. Шлях від експерименту до постійного використання», Станіслав Стояцкій Director at Resolution Media (CreativeUkraine);
  • «Як залучити в локальне співтовариство 230 000 чоловік?», Олег Нобре (Керівник проекту «Наш Київ»).

Організатори: «WebPromoExperts», «WebPromo».

Як потрапити на конференцію?

Для цього необхідно попередньо зареєструватися на сайті конференції. В день проведення конференції учасники отримають лист з нагадуванням і посиланням на її проведення.

Зареєструватися.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-