«Антонов» може самостійно забезпечити усі потреби НАТО - Божок

16.09.2016 15:19 861

Україна спроможна забезпечити стратегічні авіаційні перевезення в інтересах країн-членів НАТО (SALIS) без агресивної Росії.

Про це в ексклюзивному інтерв’ю власному кореспонденту Укрінформу у Брюсселі сказав в.о. глави Місії України при НАТО Єгор Божок.

«Україна на вищому політичному рівні прийняла рішення призупинити співробітництво з російською стороною в рамках наступної фази програми SALIS. На сьогодні Альянс оголосив тендер на подальший період імплементації цієї програми, починаючи з січня 2017 року. Незважаючи на активні лобістські зусилля російської сторони, у цьому тендері українська національна компанія «Авіалінії Антонова» бере одноосібну участь», - заявив український дипломат.

За його словами, таку позицію України підтримують в НАТО.

«За умови зростаючої агресивності і непередбачуваності російської сторони, взаємодіяти з РФ у таких чутливих з позиції безпеки питаннях, як стратегічні авіаперевезення, - нелогічно, неможливо і недоцільно», - відзначив Божок.

Він підкреслив, що Національний авіаперевізник авіакомпанія «Авіалінії Антонова» спроможна самостійно забезпечити усі потреби Альянсу в галузі стратегічних авіаційних перевезень.

«Ми у цьому впевнені. На жаль, у цьому питанні ми відчуваємо серйозну дискредитаційну кампанію, яку проти нас проводить російська сторона. Проте правда полягає в тому, що саме Росія є залежною від України в питанні експлуатації літаків «Руслан». Лише українське Конструкторське бюро «Антонов» єдине у світі має права продовжувати термін льотної придатності цього типу літаків», - зазначив в.о. глави місії України при НАТО.

Божок висловив упевненість, що результат буде позитивним.

«Принаймні, я так можу казати, зважаючи на ту підтримку, яку відчуваю у цьому питанні в НАТО», - сказав дипломат.

Як відомо, програмою SALIS опікується NATO Support and Procurement Agency в інтересах 14 країн-членів НАТО та ЄС. Головним підрядником в рамках проекту є компанія Ruslan SALIS GmbH (ФРН), створена державною компанією «Авіалінії Антонова» (Україна) та російською компанією «Волга-Днепр».

Термін дії трирічного контракту, підписаного Україною та Росією в рамках програми SALIS, спливає у грудні 2016 року.

Повний текст інтерв’ю читайте на сайті Укрінформу.

Повна версія сайту
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-