"Понад мільйон клієнтів Ощадбанку скористаються його онлайн-сервісами вже до кінця року", - Андрій Пишний

15.09.2016 17:49 747

Ощадбанк запустив оновлений «Ощад 24/7»

Запуск нової платформи веб та мобайл-банкінгу надав Ощадбанку можливість запропонувати клієнтам розширений перелік онлайн-сервісів «Ощад 24/7» та вийти на рівень лідерів банківського ринку. За кількістю доступних в «Ощад 24/7» функцій Ощадбанк одразу увійшов до ТОП-3 банків України.

Відтепер переважна більшість послуг доступна клієнтам Ощадбанку в дистанційних каналах 7 днів на тиждень, 24 години на добу, без жодних черг! Це дає впевненість у тому, що вже до кінця року кожен четвертий клієнт Ощаду скористається наданими сервісами та їх перевагами.

Оновлення функціоналу дистанційних каналів – важливий крок до вирішення проблеми завантаження відділень та підвищення якості обслуговування.  

«Ощад 24/7» – це:

·         Сайт. Багатофункціональний, зручний, адаптований під мобільні платформи. На сайті Ощаду можна переказувати  кошти, оплачувати рахунки, замовляти  квитки. За результатами незалежної експертної оцінки сайт Ощадбанку визнано кращим серед оновлених сайтів найбільших банків за функціоналом, дизайном та технологічністю.

·         Веб та мобайл-банкінг. Клієнти банку отримали ще більше можливостей управління коштами. За діючим функціоналом дистанційних каналів обслуговування Ощадбанк – серед ТОП-3 банків України. Але ми не зупиняємось на цьому. До кінця року планується впровадження низки нових зручних сервісів.

·         Зони самообслуговування. Друга позиція на ринку за їх кількістю – 200 зон. Зони самообслуговування є частиною відділень нового типу, яких відкрито вже 355. До кінця 2017 року планується збільшення кількості зон самообслуговування у 2,5 разу.

·         Термінали самообслуговування – 1590 одиниць. Заплановано збільшити кількість терміналів вдвічі до кінця 2017 року.  

·         Банкомати – 2205 одиниць. Разом із банкоматами банків-партнерів – 3405 од. За три роки банкоматна мережа Ощадбанку збільшилась в 1,5 разу.

·         Контакт-центр – 3 млн. контактів щомісяця. Створено окрему лінію підтримки клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу.

Точкою миттєвого входу до онлайн-сервісів є безкоштовна і миттєва «Моя картка» або будь-яка інша картка Ощадбанку. Активний розвиток електронної комерції надав банку можливість стати лідером за приростом активних платіжних карток. Тепер кожна така картка є ключем клієнта до оновленого «Ощад 24/7». На думку голови правління Ощадбанку Андрія Пишного, понад мільйон клієнтів Ощадбанку скористаються онлайн-сервісами вже до кінця року.

«Ощад 24/7» – наш крок назустріч клієнтам. Так ми спільними зусиллями зможемо вирішити проблему черг у відділеннях. Тепер просто не потрібно стояти в них! Маєте картку Ощаду – переходьте в онлайн. Не маєте картки – отримуйте її та переходьте в онлайн. У нас велика продуктова лінійка різноманітних карток – від безкоштовної «Моєї картки», соціальних і пенсійних карток до карток преміум-класу для VIP-клієнтів. В онлайн  рухається світ, Україна, туди йде й Ощадбанк, який відтепер може бути у вашому комп'ютері, планшеті чи телефоні. Ми переконані у функціональності наших дистанційних сервісів та очікуємо, що до кінця року ними скористаються понад мільйон клієнтів. Не стійте в черзі, залишайтесь із найбільшим державним банком онлайн. Без жодних черг, 24 години 7 днів на тиждень ми працюємо для вас», – наголосив Андрій Пишний.

Прес-служба Ощадбанку

Повна версія сайту
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-