Київпастранс: масштаби корупції і справи насущні. Інфографіка
Спочатку працівники підприємства заявили про багатомільйонні борги із зарплати і навіть намагалися влаштувати страйк, потім Київпастранс істотно скоротив кількість громадського транспорту, що курсує в столиці.
Не так давно мер Києва Віталій Кличко і новий директор Сергій Майзель привселюдно заявили про мільярдні корупційні схеми на підприємстві, яким останні 11 років керував Микола Ламбуцький. Всі зібрані матеріали у присутності журналістів були передані правоохоронцям.
Лютий ознаменувався двократним підвищенням вартості проїзду в наземному транспорті.
Так чи інакше, всі проблеми Київпастрансу зводяться до грошей, точніше – до їх нестачі. Інфографіка Укрінформу наочно демонструє, скільки на підприємстві одиниць рухомого складу, чого коштує його утримання і скільки було вкрадено.
Підготували: Олександра Бутова, Ігор Любшин, Олена Щербина

