«Київводоканал» радить платити без урахування «помилкового боргу»

10.11.2016 03:35 1022

У ПАТ "АК "Київводоканал" заявили, що через технічну затримку з отриманням інформації щодо оплати послуг за квитанціями «Київводоканалу» у відділеннях "Ощадбанку" у жовтні частина коштів не була врахована, тому радять киянам оплату здійснювати без урахування "помилкового боргу".

Про це повідомляє прес-служба КМДА з посиланням на ПАТ «АК «Київводоканал» .

"Через технічну затримку з отриманням інформації щодо оплати послуг за квитанціями «Київводоканалу» у відділеннях «Ощадбанку» у жовтні частина коштів своєчасно не була врахована. Відтак у квитанціях за жовтень може бути помилково вказано борг за минулий місяць», - йдеться у повідомленні.

У «Київводоканалі» запевнили, що зазначену помилку буде виправлено в автоматичному режимі, а сплачені кошти обов’язково врахують, так що вже у грудні мешканці отримають квитанції із вірними нарахуваннями – без «боргу». Оплату послуг за такими квитанціями «Київводоканал» закликає здійснювати без урахування «помилкового боргу».

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-