Пілотний проект: трасу Київ-Чоп передали іноземному підряднику

04.11.2016 14:11 2467

В Україні запущено перший проект по утриманню дороги іноземним підрядником. Проект розрахований на 7 років та може стати шаблоном для нової системи утримання вітчизняних доріг. 

Про це кореспонденту Укрінформу розповіла керівник групи управління проектами ДП "Укрдорінвест" Олена Криворучко.

"Проект передбачає досягнення міжнародних стандартів рівня утримання автомобільної дороги та реалізується з 2014 по 2021 роки", - повідомила Криворучко.

За її словами, як пілотну було обрано дорогу М-06 Київ - Чоп. Загальна довжина секції дороги, що підлягає обслуговування, складає 187 кілометрів, із яких 42 км - це дороги першої категорії, та 145 км - дороги другої категорії.

7-річний контракт має загальну вартість €63,5 млн та фінансується ЄБРР. У рамках контракту здійснюватимуться роботи по реконструкції та реабілітації дороги, обходу населеного пункту Олеська, різного роду аварійні роботи, а також роботи зимового утримання.

"Вперше в історії України реалізується підхід, коли іноземний підрядник займається утриманням дороги такий довгий термін. Метою інспектування було дослідити прогрес підрядника в реалізації контракту, а також перевірити готовність підрядника до зимового утримання. Так, нам були продемонстровані запаси піщано-сольових сумішей, а також засвідчена наявність сучасної техніки, що надана підрядником, аби показати, яким чином має проводитись зимове утримання доріг відповідно до європейських стандартів якості", - поділилась Криворучко під час інспектування ділянки дороги М-06 Київ - Чоп 434-621 км.

Вона додала, що контракт є пілотним для України, а тому його виконання потребує особливої уваги з боку керівництва Укравтодору та групи управління проектами.

"Нове керівництво "Укравтодору" та групи керування проектами докладають багато зусиль задля досягнення високого рівня кооперації з підрядником. Найперше, ми намагаємось почути ті проблеми, з якими стикається підрядник, та допомагаємо йому у вирішенні всіх спірних питань. Це пілотний проект, саме тому він є проблемним для українських реалій. Він має стати шаблонним для наступної системи утримання доріг України", - розповіла Криворучко.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-