Світовий банк допоможе з ремонтом 170 тисяч кілометрів українських доріг

Світовий банк допоможе з ремонтом 170 тисяч кілометрів українських доріг

Укрінформ
Міністерство інфраструктури хоче максимально лібералізувати підхід до тендерів для проведення дорожніх робіт, зокрема, допустити до участі у торгах іноземні компанії.

Про це заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян в інтерв’ю Bloomberg.

"Ми хочемо максимально лібералізувати наш підхід до тендерів для дорожніх робіт і дозволити іноземним компаніям брати участь у торгах", - сказав Омелян.

За його словами, незважаючи на те, що для дорожніх реконструкцій цього року виділена частина державного бюджету у розмірі 19 мільярдів гривень (764 млн доларів США), уряд все ще стикається з "технічними труднощами" у пошуку підрядників і забезпечення необхідної якості.

За його словами Україна шукає інвесторів для поліпшення 170 000 кілометрів автошляхів. Але для їх залучення потрібно бути переконаним, що іноземні компанії не відчувають жодних адміністративних бар'єрів у тендерах по проектах реконструкції.

"Кабінет міністрів Володимира Гройсмана хоче переконатися, що іноземні компанії не відчувають жодних адміністративних бар'єрів у тендерах по проектах реконструкції", - зазначив Омелян.

Він додав, що Україна запросила Світовий Банк допомогти розробити плани щодо поліпшення автошляхів, з яких 90 відсотків не оновлювалися протягом більш ніж 30 років.

"Україна шукає джерела інвестицій і запросила Світовий Банк допомогти розробити плани щодо поліпшення 170 000 кілометрів автошляхів, з яких 90 відсотків не оновлювалися протягом більш ніж 30 років", - зазначив він.

У рамках стратегії Україна планує запровадити концесійні проекти і ввести платні шосе. Це за словами міністра необхідно, щоб привернути інтерес приватних інвесторів.

"Наразі Європейський Банк Реконструкції та Розвитку надає грошову допомогу Україні для підготовки закону про концесії", - уточнив міністр.

Серед привабливих для інвесторів областей розвитку Омелян назвав, зокрема, нову окружну дорогу навколо Києва і сполучення Києва з портами на Чорному морі.

"Новий маршрут навколо столиці Києва і той, що зв'язує Київ з портовим містом Одеса на Чорному морі, можуть бути серед найбільш цікавих для інвесторів", - зазначив він.

За словами міністра, Україна, найбільша в Європі країна за площею після Росії, потребує придатних доріг і залізниць, щоб підтримувати одну з найбільших концентрацій важкої промисловості в регіоні і зберегти свою роль великого експортера зерна у всьому світі через Чорне море.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-